Laks med nøttelokk

Det er kanskje litt sent å komme med middagstips, men dette bør dere prøve å lage i løpet av uka! Det var så godt, laks slår sjeldent feil. Her har jeg valgt å toppe laksen med et lag av frø og nøtter, som virkelig satt prikken over i’en. Her har jeg blandet en god neve med både valnøtter og pecannøtter, som jeg grovhakket. De blandet jeg sammen med en neve sesamfrø, 1 ss sitronsaft, 2 ss soyasaus og litt salt. Fordel over laksefiletene, og sett i ovnen på 200 grader i 12-15 minutter. Her har jeg servert med fullkornscouscous og salat. Enkelt og fantastisk god middag som virkelig anbefales. Jeg prøver å spise laks minst to ganger i uken, for laks er virkelig supermat som er godt for kropp og hjerte ♥




 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg