Den tyngste kilometeren noensinne

Jeg elsker å prøve nye ting, og i dag var det klart for å teste Skillmill! Her drives møllen av personen som står på, og det var jammen tungt. Jeg prøvde ulike nivåer, hvor det var alt fra full sprint til snegletempo. Når motstanden var på maks og jeg ligger fremoverlent slik dere ser på bildet under kjente jeg virkelig at det svei for hvert eneste steg jeg tok! Jeg tenkte at jeg skulle ta dagens fem kilometer på denne i dag, men jeg ombestemte meg kjapt. For herregud så tungt, men herregud så bra trening! Jeg tror dette må være den tyngste kilometeren noensinne, og jeg skal definitivt tilbake til HIT Nordre for å prøvde denne igjen.

T-skjorte fra 2XU / tights fra Röhnisch (sponsede lenker)



Når jeg ikke fikk tatt fem kilometer på Skillmill slik jeg hadde tenkt måtte jeg selvfølgelig ta de igjen. Derfor ble det en løpetur ute, og faktisk den raskeste femkilometeren denne uka! 28:05 ble tiden, så er jeg er fortsatt ingen reser. Men det kommer seg, og forhåpentligvis får jeg en enda bedre tid i morgen!  Selv om jeg tviler litt, fordi før jeg skal løpe skal jeg gjennom tre timer trening med Funkygine og Lasse Tufte. Hit The Gym arrangerer nemlig treningsarrangementet “Sterk Kropp” i helgen, hvor det er ufattelig mange flinke instruktører. Det har vært full rulle på sentrene i dag, og jeg gleder meg som en liten unge til alt jeg skal lære meg i morgen. Så vi får se hvor god tid jeg klarer å komme ned på i morgen, det viktiste er at den gjennomføres.

Ei glad jente er klar for lørdagskveld etter en super løpetur! Ønsker dere alle en strålende kveld ♥

3 kommentarer
    1. Heia 🙂
      Hvilken stigning pleier du ha når du løper på vanlig mølle? Og hastighet for å rekke 5 km på 30 min 🙂 råbra jobba forresten!! Du er så sprek 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg