Fredagsdigg

Fredagskvelder altså, det er noe av det beste som finnes! I kveld hadde jeg store planer om å se en film i armkroken til kjæresten, med masse digg på bordet. Men vi har en baby som nekter å sove, så da sitter jeg her i sofaen alene mens gutta prøver å roe ned på soverommet. Jeg får mark i rumpa av å bare sitte stille uten å gjøre noe, derfor tenkte jeg at det var en perfekt anledning til å dele fredagsgodisen med dere. Yoghurtnøtter, frukt, bær og mørk sjokolade. Da kan jeg ikke ønske meg noe mer! Jeg slipper jo å dele i kveld også, så jeg må kanskje takke Ulrik for at han er urolig 🙂


Ha en super fredagskveld alle sammen♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg