Bare en uke igjen

Det føles ut som tiden har løpt fra meg, og plutselig er det bare en uke igjen til X-run i Oslo. Løpet er på 10 kilometer, og sist jeg løp så langt var før jeg ble gravid. Altså en god stund siden, og det er begrenset hvor mye bedre kondisjon jeg klarer å få på ei uke. Selv om jeg ikke er i toppform skal jeg selvfølgelig delta likevel, og gjøre så godt jeg bare kan! Jeg gleder meg masse, og for å forberede meg litt til neste lørdag kjørte jeg ei økt med høy puls i dag. Jeg synes prowleren er helt genial, både til å skyve og trekke. Jeg kjørte annenhver runde med skyv og trekk, for å jobbe med litt ulike muskler. Ekstra gøy er denne øvelsen om du gjør den med en venn, det er så mye bedre enn vektskiver!


Det er bare en ting jeg virkelig gruer meg til med hinderløpet, og det har faktisk ingenting med selve arrangemetet å gjøre. Det blir første gang jeg skal være borte fra UIrik, og jeg vet at det kommer til å bli helt fordferdelig. Jeg savner han jo bare etter noen timer, så flere dager kommer virkelig til å bli en utfordring. Derfor blir han med overalt frem til neste helg, sånn at jeg får vært mest mulig med han. Både han og Siri var helt herlig å ha som heiagjeng på trening i dag!


I tillegg til flere runder med prowleren ble det box jumps og burpees i dag, sistnevnte er vel min hatøvelse nummer en. Men det er min egen feil at jeg er seint ute med treninga, så nå får jeg bare kjøre på den siste uka!
 

5 kommentarer
    1. Jeg løp x-run i Bergen tidligere i sommer uten å ha løpt mer enn 400 meter sammenhengende på nesten et år.. Det gikk heeelt fint, og var bare kjempegøy. Ingenting å være redd for 😀 Lykke til!!

    2. Hei Nora, hvor mange uker etter fødselen hadde du din første joggetur? Jeg følger bloggen din ukentlig og lurte på om du kunne laget et innlegg der du oppsummerer din opptrening etter fødselen?
      Takk!

    3. Er imponert over at du har kommet i så god form så kort tid etter det krevende svangerskapet. Lurer på om du hadde greid dette med utelukkende trilleturer og et vanlig norsk kosthold ?

    4. Amoxicillin Different Penecillin Fluoxetine Cash Delivery. Fluoxetine Without Perscription Legally Toronto Drug Stor No Prescription Pharmacy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg