Kribling i magen

For en måneds tid siden var jeg på en kjempemorsom shoot gjennom HIT, og resultatet synes jeg ble kjempebra. Dere vil ikke tro hvor mange ganger vi løp frem og tilbake før fotografen var fornøyd, så det ble jo nesten en liten treningsøkt til slutt! Jeg var svett i alle fall, og måtte skifte underveis i shooten. Vi tok bildene på Ranheim, ikke langt unna der det nye senteret som jeg skal være leder for. Nå er det bare ni dager til åpning, så det blir noen hektiske dager fremover. Denne uken kom alt utstyret, og jeg gleder meg som en liten baby til de første øktene jeg skal ha der! Det er masse kribling i magen, jeg er så stolt over både over senteret og av alle de flotte ansatte som skal jobbe der sammen med meg. Jeg skal knipse noen bilder av senteret i løpet av helgen for å vise dere også, virkelig et lite lekeland for alle som er glad i trening!

For de av dere som bor i Trondheim så vil jeg tipse dere om at åpningshelga vår 13. – 14 august er gratis for alle. Det blir gruppetimemaraton slik at man kan teste utvalget av gruppetimer, sunne vafler, trekning av premier og masse gøy. Dere kan se mer om arrangementet på Facebook-siden til HIT som dere finner her. Det hadde vært kjempegøy å se noen blogglesere der, så om dere tar turen gjerne kom bort for å si hei! Dette må vel merkes med #reklame selv om det er min egen arbeidsplass jeg snakker om, nå har jeg lagt ved en så ingen kan bli sinna i alle fall. Uansett håper jeg at jeg ser mange av dere der, kom og få litt mer energi til livet sammen med oss!


 

3 kommentarer
    1. Lykke til med åpning og nyjobben Nora. Hvis det var Trondheim jeg skulle flytte til nå så hadde jeg nok mest sannsynlig begynt å trent hos dere.
      Ulempen med å ha lest dette innlegget er at jeg fikk vanvittig lyst på vafler!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg