Quick fix

Ukens første økt er gjennomført, på omtrent 30 minutter. Jeg har nevnt det utallige ganger før, men husk at all trening er bedre enn ingen trening. Har du en halvtime ledig, så bruk den. Ei treningsøkt trenger nemlig ikke å ta all verdens med tid. Ulrik bestemte seg for å sove, og da løp jeg rett ned i kjelleren. Etter en rask oppvarming kjørte jeg en enkel økt med supersett som så slik ut:

A1) Negative pullups x 5

A2) Hipthrust x 20

B1) Roing med vektskive x 15

B2) Overhead squat med vektskive x 20

Jeg rakk å gjennomføre fem runder før Ullis våknet, og da var jeg glad for at det ikke ble en runde til. For selv om økta var kort var den god, og jeg kommer helt sikkert til å kjenne det i morgen. Supersett er så genialt om man har dårlig tid, samtidig som økta blir mer effektiv. Det skal nemlig ikke så mye til for å få brukt kroppen litt, og for å få kjenne på den gode treningsfølelsen.

Topp og sko fra Reebok / tights fra 2XU (sponsede lenker)


Etter trening spiste jeg en god frokost, det har jeg blitt helt avhengig av. Nesten litt rart, jeg har jo ikke spist frokost på mange år. Men ammingen gjør meg sulten som en ulv på morgenen, og da passet det midt i blinken med søtpotetvafler. I går kveld stekte jeg en stor posjon, det er jo så godt! Disse kan nytes med søtt eller salt på, oppskriften finner dere her.  I dag ble det Philadelphia, kalkunskinke og litt grønt på – enkelt og utrolig godt.



En veldig godkjent start på onsdagen, håper dere har det minst like fint ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg