Smoothie & regnværslykke

Jeg er kanskje rar, men jeg elsker sommerregn. Store, varme regndråper som treffer meg i panna mens jeg går – det er så godt! Derfor ble det en god tur ute i regnet denne torsdagen, det er jo ingen grunn til å holde seg innendørs.Det er ikke bare sommerregnet jeg er glad i, men også i store smoothies. En god lunsj er på sin plass etter en lang tur, denne ble så frisk og god! For å lage den trenger du:

400 g jordbær ♥ en halv vannmelon ♥ to bananer

250 g bringbær ♥ 200 g røde druer ♥ 300 g mager kesam

Kjør alt sammen med en blender, og drikk den gjerne med sugerør. Jeg synes nemlig all drikke smaker bedre når den kommer fra sugerør ♥



Om du liker regn eller ikke tror jeg de fleste kommer til å like denne smoothien, proppfull av næring og friske smaker. Ha en nydelig torsdag alle!

 

6 kommentarer
    1. Heisann, den så jo veldig god ut!
      Jeg bare lurer på noe ang nedgang i fett%. Jeg har nå gått 4 uker uten tilsatt sukker, og spist svært lite karbohydrater. Har kost meg med noen atkinsbarer, lakerol, Pepsi max og en og annen sukkerfri sjokolade. Ellers bare kjøtt, rent for det meste, usaltede nøtter, ost, bacon, egg og salater uten dressing og krutonger. Men jeg går fortsatt ikke ned i vekt, tvert imot. Jeg veier normalt 63 kg (er 168 cm), så gikk jeg ganske hurtig ned til 61 den første uken, men nå er jeg sannelig opp på 62,5 igjen. Jeg fatter det ikke. Er så stolt over å snart kunne krysse av min 5 uke uten tilsatt sukker, og så ser jeg likedan ut som da jeg startet. Herregud, jeg er så oppgitt at jeg ikke fungerer i hverdagen. Må jeg kutte ut questbarer og atkinsbarer også, tro? Må jeg leve på grønnsaker??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg