Glade pannekaker

Etter to uker er Frøyaferien over for denne gang, og det var vemodig å kjøre hjem i dag. Men søndagen har ikke bare vært trist, det er jo nesten umulig å ikke bli glad av disse pannekakene. Vi hadde ikke banan som jeg vanligvis har i pannekakene mine, derfor fikk jeg tipset om denne oppskriften fra Linn. For å lage de trenger du:

50 g havremel ♥  20 g vaniljeprotein ♥ 50 g mager kesam

1 eggehvitte ♥  2 ss sukrin gold ♥  1 ts bakepulver ♥ en skvett vann

Bland alle ingrediensene, tilsett vann til du får en passelig konsistens. Stek pannekakene på middels varme med litt smør i panna, denne oppskriften gir fem pannekaker. Legg gjerne cottage cheese blandet med sukkerfritt syltetøy lag på lag mellom pannekakene, og litt fersk frukt setter prikken over ien.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Jeg ble mye bedre humør av denne kveldsmaten, så nå ble det ikke så ille å komme hjem likevel. Nå venter fotballkamp i sofaen, heia Frankrike!

6 kommentarer
    1. Hei Nora 😀
      For en tid tilbake skrev du om en strekkmerkekrem du hadde fått anbefalt av en hudlege. Jeg lurer på om du har hatt noen effekt av den, var det verdt pengene? Jeg har ventet spendt på en update .. haha
      ..og de pannekakene så skikkelig mums ut, nam !

    2. Josefine: en strekkmerke krem vil aldri fjerne merkene, men det kan gjøre prosessen fra de er røde til de blir hvite raskere. Fjerning av strekkmerker kan kun gjøres med laser, og selv da er det ikke garantert at man blir kvitt alt. Jeg har strekkmerker nederst på magen etter graviditet, men de be fort hvite, og nå synes de ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg