For en start

Starten på denne uken har vært helt fantastisk! I dag kom det endelig en dag med sol og lite vind, og da kunne vi dra ut for å padle med kajakk. Det er så gøy, og ikke minst så er det veldig bra trening. Jeg var litt skeptisk til hvordan det ville gå, fordi kjernen min ikke er like sterk som den en gang var. Det gikk heldigvis helt fint, og jeg slapp unna uten å velte! På dager som dette er det ekstra fint å være på Frøya, og jeg kunne ikke tenkt meg å være noe annet sted.


Mange synes kanskje havregrøt til kveldsmat høres kjedelig ut, men jeg elsker virkelig havregrøt. Dette er kanskje favorittvarianten min, nemlig snickers-havregrøt. Det er havergrøt kokt med naturlig peanøttsmør og kakaopulver. Toppingen kan være akkurat det du ønsker, men jeg synes det er ekstra godt med vaniljekesam og friske bær!


Denne mandagen har virkelig satt en bra standard på uka, så nå kan resten av dangene bare komme ♥

4 kommentarer
    1. Så spennende med snickers-havregrøt med peanøttsmør og kakaopulver ! 🙂 hvor mye av hver har du i grøten ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg