Pannekaketårn til frokost

Ferielivet altså, det er så deilig! Jeg og Ulrik har jo hatt fri noen måneder nå, men det er så utrolig koselig når hele den lille familien vår har fri sammen. Vi er nettopp ferdig med frokosten, det er nemlig trege morgener her ute på Frøya. Men det nyter vi, og denne frokosten var virkelig verdt å vente på. Disse pannekakene er enkle, smakfulle og full av næring.  For å lage ti pannekaker trenger du:

3 bananer ♥ 3 egg ♥  5 dl havregryn ♥  2 dl havremel

2 ss kanel ♥  1 ts honning ♥  2-3 dl vann

Mos bananene, og bland alle de tørre ingrediensene godt sammen. Tilsett vannet til slutt, og juster etter hvor tynne / tykke pannekaker du ønsker. Stek på middels varme i panna, og bruk gjerne litt smør til stekningen. Jeg la mine lagvis med cottage cheese og blåbær mellom, før jeg toppet med vaniljekesam og enda mer bær. Virkelig en fantastisk start på dagen! 




Med disse i magen er vi klare for å ta fatt på dagen, og i dag skal jeg prøve meg på en liten løpetur. Håper dere lesere har en sporty og solfylt søndag ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg