Sommerstemning inne

I dag regner det her på Frøya, men mangler ikke sommerstemning likevel! Det har vi laget selv, med fargerik og fantastisk god lunsj. Jeg er veldig glad i salat, men min bedre halvdel er i utgangspunktet ikke så fan av det. Men en varm salat falt veldig i smak, og jeg derfor tenkte jeg å tipse dere om det også! Skjær opp asparges, gulrøtter og brokkoli som stekes midt i ovnen på 180 grader i omtrent 15 minutter. I mellomtiden steker dere kyllingfilet, jeg har krydret med salt, pepper og hvitløk. Bland sammen med ferske jordbær og avocado, og sommerstemningen er på plass! Festsalat både for ganen og for øynene ♥

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Jeg har faktisk aldri laget varm salat før, og det var fineste Linn som ga meg ideen. Så godt og så enkelt som det var skal det definitivt spises igjen! Nå skal regntøyet på og vi skal fiske morgendagens middag. Akkurat nå er det uavgjort i fiskekonkurransen mellom meg og Bjørni, og det må jeg gjøre noe med. Jeg er jo tidenes konkurransemenneske, og har derfor store planer om å få flest fisk i dag. Ha en super lørdag alle sammen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg