Best buds

Da jeg var gravid var jeg livredd for at Ulrik skulle bli født med allergi mot hund. Da hadde jeg blitt knust, for Guapo er jo babyen min han også! Heldigvis har det gått helt fint, og de to koser seg sånn sammen. Det er først de siste ukene at Ulrik har blitt mer aktiv, og samtidig har Guapo fått mer interesse for han. Det er litt mer spennende nå som Ulrik rører mye på seg og lager masse lyd. Mammahjertet mitt blir virkelig rørt av å se hvor forsiktig Guapo er, og hvordan han passer på. Hvis Ulrik sover ute på verandaen med døra på gløtt kommer Guapo for å varsle fra til meg hvis jeg ikke hører gråten hans med engang. Det fineste er hvis Ulrik begynner å gråte mens jeg kjører bil, da legger nemlig Guapo hodet sitt oppi bilstolen. Det bor så mye kjærlighet og omsorg i en hund, og jeg gleder meg utrolig mye til å se de to vokse opp sammen.



Disse to altså, jeg er så heldig som har så herlige små gutter! Jeg kan selvfølgelig ikke komme med et blogginnlegg uten mat- eller treningstips, og tenkte å tipse dere om en kombinasjon som er like match som Ulrik og Guapo. En boks Skyr med kokos, jordbær og en Questbar smaker virkelig helt himmelsk sammen! Jeg fikk det servert hjemme hos Linn, og gjett om det var godt. Det smaker jo akkurat som en dessert, men er sunt og inneholder en hel drøss med proteiner. Hverdagskos på sitt aller beste!
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

 

9 kommentarer
    1. Åh, så søtt! :3 Kommer til å bli bestevenner di to 😉
      Lille Ulrik er så skjønn! Han likner på deg, syns jeg 😉

    2. Så herlig av Guapo 🙂 Rasen blir jo kalt nanny dogs 😉 Men hvordan synes du det er med røyting og hår fra han? Ligger det over alt hele året?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg