Kondisen som forsvant

I dag var det klart for den aller første løpeøkta etter fødselen. Eller, den første løpeøkta siden jeg fant ut at jeg var gravid faktisk! Ikke fordi gravide ikke kan løpe, men fordi jeg fikk så ekstremt vondt i puppene mine hver gang jeg prøvde å løpe. I dag hadde jeg ikke det problemet, men det var jammen vondt likevel. Vondt i kondisen, eller den ikke-eksisterende kondisen! Jeg tenkte i utgangspunktet å løpe rolig i et kvarter, men det var faktisk klin umulig. Jeg måtte dele opp kvarteret i tre, etter hvert femte minutt løping måtte jeg ta to minutter med rask gange. Jeg vet jo at kondis er ferskvare, men jeg hadde virkelig ikke trodd det skulle være så tungt å starte med løpingen igjen. Nå er jeg i alle fall i gang, og kondisen kan bare gå en vei fremover.

T-skjorte og tights (-55)%  fra 2XU / Løpesko fra Adidas (lenkene i innlegget er sponset)

Jeg tenkte å dele løpeøktene mine på bloggen, så hvis noen av dere hjemme har lyst til å komme i gang med løping er det bare å henge seg på! Nå som det er sommer er det jo helt fantastisk å løpe ute, men gode temperaturer ute i naturen. Men på dager med litt regn er det veldig godt å ha ei mølle i kjelleren også, og selv om den ikke har blitt brukt så mye til nå blir det andre boller fremover. Jeg har nemlig store planer om å komme i god løpeform igjen, det føles jo så fantastisk godt å bare løpe.

Mølla jeg har er denne , og jeg er kjempefornøyd. Veldig stabil og god å løpe på, så denne kan jeg uten tvil anbefale videre. Den skal i alle fall bli en super kompis for meg, og hjelpe meg tilbake i superform!

13 kommentarer
    1. Blir så utrolig glad bare av å lese om løpetrening! Selv har jeg prioritert bort en del av løpetreninga for å bli sterker(løper fortsatt 4-5 ganger i uka) men av og til savner jeg den løpeformen jeg var i for et år siden! Lykke til!

    2. Hei Nora!
      Lurer på hvilken treningsbh du bruker når du trener, da spesielt til løping/cardio? Lykke til med kondisen 🙂

    3. Synes det er så inspirerende å følge bloggen din nå! Har en datter på fire måneder og jeg synes det er så tungt å komme igang med trening igjen 🙁 pluss at jeg er litt usikker på hvilke styrkeøvelser jeg kan gjøre, så da er det supert å kunne se treningsøktene dine 🙂

    4. For det første så er det deilig å se deg såglad og supervakker på denne mølla 😀 Etter fødselen hadde jeg også tungt å komme tilbake til form… hva skal jeg si, å komme tilbake til vekta fra før også. Det å begynne er vanskeligst, men meninga med alt dette er å bare gjøre det en gang. Jeg brukte også noe som hjalp med oå gå ned, garcinia cambogia. Men alt dette er så nyttig, mølla, skoene, og… stå på vilje.

    5. Wow, det er lett å se at det går fremover hos deg 😀 du ser bare bedre og bedre ut, og er sikker på du finner tilbake til formen din før det har gått lang tid!
      Jeg er nyskjerrig på hvordan det står til med huden din etter graviditeten? Ble det store skader hos deg? Skikkelig kjipt problem man ikke forventer skal dukke opp!!

    6. Veldig kjekt å lese om treningene dine,hvordan du legger opp øktene og ikke minst fremgangen din!
      Du er helt rå 😀
      Vi holder på å planlegge treningsrom her hjemme også og det er så inspirerende å lese hvordan dere har laget deres og ikke minst utstyret dere har 😀

    7. Hei Nora!
      Kondis er virkelig ferskvare… Jeg har også en jobb å gjøre her! Kan jeg spørre hvilke sportsbh du bruker nå, når du løper? Synes det er litt trøblete å finne en som gir god nok støtte.
      Ønsker deg ei fortsatt fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg