Godfølelsen & søndagssmoothie

Dagens kveldmat ble en rosa smoothie, det er så friskt og godt! Her hjemme har vi hatt babyshower for min kjære svigersøster i dag, og jeg har spist både kaker og sjokolade. Nettopp derfor var det godt med en lett kveldsmat, og denne tror jeg vil falle i smak til dere også!

400 g frosne jordbær ♥ 2 frosne bananer

1 boks mager kesam 200 g kokosmelk

Kjør alle ingrediensene sammen i en blender, så kan du også velge å søte med ekstra stevia/sukrin hvis du ønsker det. Jeg synes selv at bananen gir smoothien nok sødme. Banan er en helt super erstatter for sukker i både bakst og smoothier, og er en frukt som inneholder masse gode næringsstoffer. Butikkene har ofte tilbud på bananer som begynner å bli brune, og da pleier jeg å kjøpe en hel drøss som jeg skjærer i skiver og putter i fryseren. Helt perfekt på dager jeg vil ha smoothie, eller banansoftis.



En ting som ikke fristet veldig mye etter babyshoweren var trening. Men med treningsrom i huset har jeg jo absolutt ingen unnskyldning for å la være, det er jo bare å gå ned trappa! Så jeg brukte det beste trikset jeg har, og sa til meg selv at jeg bare skulle trene to øvelser. To små øvelser, så skulle jeg gå opp igjen til sofaen. Det er så lett å motivere seg til, det tar jo ikke 10 minutter en gang! Men etter de to øvelsene begynte jeg å kjenne på godfølelsen, og forsatte med treningen. Det trikset er så genialt synes jeg, det er godt å ha i baklomma på dager trening ikke frister like mye. For jeg har de jeg også, det er ikke hver eneste dag treningslysten er på topp. Noen ganger må den lures frem, og i dag var en sånn dag. Vektene går gradvis oppover, og det føles så bra! I dag er forresten siste dag det er -25% på hele nettbutikken til X-life, og dette gjelder også på toppen av eksisterende tilbud. Så vil dere gjøre noen kupp kan i dag være dagen å gjøre det på!

Caps og t-skjorte fra Better Bodies / kompresjonstights fra 2XU (lenkene i innlegget er sponset)


Så nå er skuldrene og ryggen trent, og jeg kan legge meg på sofaen med super samvittighet i kveld! Håper alle dere har hatt en super helg, og er klar for ei ny treningsuke 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg