Fitnessnora 5 år

I dag har bloggen min bursdag! Det er helt rart å tenke på at det er fem år siden jeg skrev et innlegg her inne for første gang. Det har blitt utallige innlegg siden den gang, og det hadde jeg aldri trodd. Jeg startet denne bloggen i 2011, da jeg var under oppkjøring til mitt første NM i fitness. På den tiden var det ikke så mange som drev med fitness, eller ante noe særlig om hva det var. Nettopp fordi det ikke var så vanlig følte jeg at jeg møtte mange med fordommer, eller negative tanker om fitness. Derfor startet jeg bloggen, for å vise at jeg var ei helt vanlig jente som trente beinhardt for å nå målene mine. I utgangspunktet var planen bare å blogge frem til konkurransene høsten 2011, for å legge den på hylla etter det. Jeg gikk siste året på bachelorgraden min, og følte egentlig at jeg hadde nok å holde på med. Men etter noen måneder hadde lesertallene økt, og det var mange av dere som sa at bloggen min inspirerte til en sunnere. Derfor valgte jeg å fortsette, og det er jeg veldig glad for den dag i dag!

Bloggen har gitt meg så mye glede disse årene, og jeg er så glad for at dere er med meg på veien. Bloggen min har hatt stabilie lesertall på omtrent 5000 unike lesere om dagen lenge, og for meg føles det fortsatt helt rart. At så mange av dere hver dag klikker dere inn her for å lese hva lille meg skriver. Det betyr så mye for meg å få lov til å dele lidenskapen min for sunn mat og trening med så mange. Ikke minst så betyr det mye å se hvor mye dere lesere faktisk bryr dere om meg. For selv om jeg i all hovedsak blogger om mat og trening, blir det innimellom noen personlige innlegg også. Da er dere der med gode kommentarer, heier på meg og støtter meg. Dere har vært med meg gjennom mye siden 2011, studier, kjærester, backpacking, konkurranser, jobb og graviditet. Det er veldig gøy å bla seg gjennom arkivet, for på mange måter er bloggen en som liten dagbok. En dagbok som bare blir bedre og bedre, synes jeg selv i alle fall. Kanskje noen av dere har vært med så lenge at dere husker disse to headerne? De prydet bloggen i 2011, og jeg har hatt mang en header siden den gang.


Den headeren jeg har nå synes jeg ikke passer lenger, så forhåpentligvis får jeg laget en ny om ikke så lenge. Den kommer vel til å bli byttet ut mange ganger fremover også, for jeg har store planer om at bloggen skal få oppleve mange flere bursdager. For det å bidra med mat- og treningsglede er minst like viktig  i dag som det var for fem år siden, og det gjør meg så glad å kunne dele livsstilen min. Så tusen hjertelig takk til alle dere som følger med, jeg setter enormt stor pris på dere. Jeg blir så glad for alle kommentarer, dere gjør virkelig hverdagen min enda bedre. Hipp hurra til fitnessnora.blogg.no, så håper jeg dere blir med på mange flere bursdagsfeiringer i årene som kommer ♥

12 kommentarer
    1. Jeg blir så rørt på dine vegne. Du har stått på og du har vært så utrolig flink. Som du selv sier, du har stått på og du har hatt mange baller i luften. Det er så gøy å følge deg og jeg er stolt på dine vegne. Heier på deg, Nora <3

    2. Du er favorittbloggeren min! Å være jordnær er en sjelden egenskap i bloggverden, så all ære til deg for det! Du er et nydelig menneske.

    3. Verdens beste Nora! Jeg husker jeg fulgte deg slavisk da du startet og jeg har vært en stor fan av deg! Da vi løp sammen under Toughest for to år siden var jeg skikkelig starstruck over å få være på lag med deg. Du viste deg som en utrolig herlig og ydmyk jente som jeg umiddelbart ble glad i og jeg håper virkelig vi møtes igjen snart! Klem og gratulerer med dagen!

    4. Grattis och tack för en bra blogg! Jag hittade den av en ren slump när jag skulle googla (har glömt vad jag googlade på) något för lite mer än ett år sedan. Och jag klickar fortfarande in här varje dag. 😃 Du verkar vara en sådan fin och härlig människa så fortsätt gärna många år till, jag kommer i alla fall fortsätta läsa! Lycka till!

    5. Jo vänta nu minns jag, jag hittade Guapo på Instagram (inte alls Google alltså) och sedan hittade jag till din blogg. Nu har jag skaffat mig en egen lite Staffordshire bullterrier tjej. 😊 Därför älskar jag att läsa inlägg om Guapo!

    6. Anonym: åååå Mari <3 denne kommentaren ble jeg helt rørt av - så god du er! Og jeg kan si det samme om deg, var helt fantastisk å møte deg 🙂 så sees vi igjen på toughest til høsten, da er jeg klar igjen 😀

    7. Linn: ååå, så koselig! Da har du uten tvil fått deg verdens beste venn i mange år fremover <3 så er det så gøy å høre at du vil lese om Guapo! Jeg kunne skrevet om godgutten hver dag, men holder litt igjen på det. Men nå er det jammen lenge siden sist - så innlegg om Guapo kommer 😀

    8. Ja verkligen en helt fantastisk vän! 💕 Hon är 14 månader nu! Åh vad roligt att få läsa mer om honom, jag gillar naturligtvis att läsa dina andra inlägg också och jag blir inspirerad när jag läser om dina träningstips men Guapo-inläggen är favoriten alltså! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg