Babypump

Lenkene i innlegget er sponset

Ulrik har blitt hele seks kilo, og egner seg derfor helt perfekt som en liten manual. Ekstra belastning for meg, og morsomt for han å være med på treningen! Det er mye mange flere øvelser enn knebøy han kan være med på nå som han holder hodet sitt selv. Det virket som glutebridge var favoritten hans, lik mammaen sin med andre ord! Det må noen repetisjoner til før det blir tungt, men med 20-25 repetisjoner svir øvelsen godt.

Tights fra 2XU (-20%) / treningssinglett for amming fra Boob (-55%)  / t-skjorte fra Better Bodies / sko fra Reebok (-30%)

Floorpress var også veldig gøy for både mor og barn, samtidig som jeg fikk trent litt. Jeg skal faktisk sertifisere meg som mammamage-trener til høsten, det gleder jeg meg veldig til! Etter å ha gått gjennom et svangerskap selv har jeg veldig lyst til å hjelpe andre i samme situasjon med tilpasset trening.


Favoritten er pushups, eller puss-ups som noen så fint kalte den. Ned til Ulrik og kysse litt på han for hver repetisjon – det er så koselig! Alle øvelsene kan gjennomføres hjemme i stua, både med og uten baby. Vil der ha ekstra belastning går det an å fylle opp flasker med vann, eller fylle en sekk og bruke som motstand. At det blir like koselig kan jeg ikke garantere, men litt trening får du uansett 🙂

 

6 kommentarer
    1. Ser koselig ut å trene med den lille! 🙂
      Hvor skal du ta mammamage-sertifiseringen? Nå som jeg er ferdig med PT-utdanningen ønsker jeg å ta flere kurs for å få mer kompetanse på spesielle områder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg