Burgersøndag

Hei dere! Jeg tenkte å dele et nytt mattips til dere, som smaker helt fantastisk. Hvis alle var klar over hvor godt sunne burgere smaker er jeg sikker på at Burger King hadde blitt nedlagt. Jeg håper i alle fall å gjøre dere klar over det, for disse rollerburgerne bør dere virkelig prøve. Selve burgerne er laget av    400 g karbondadedeig, 80 g ost, 1/2 løk, salt, pepper og litt fersk oregano. Bland godt sammen og form til fire rollerburgere, som stekes midt i ovnen på 200 grader i 15-20 minutter. Søtpotetfries lages enkelt og greit ved å skjære søtpoteten i strimler, før du dypp i eggehvite og krydder. Deretter kan de stekes sammen med rollerburgerne, og vipps er middagen klar!

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Denne helga har vært fylt med masse familietid og kos, så nå er jeg virkelig klar for ei skikkelig god treningsuke. Bruk det siste av kvelden på å lade opp batteriene dere og, my uke og nye muligheter venter i morgen! 

4 kommentarer
    1. Hei. Jeg drister meg til å komme med et spørsmål som ikke er matrelatert. Er du fornøyd med Babyjogger City Elite? Vi venter et barn i begynnelsen av oktober og hadde egentlig bestemt oss for den vognen. Men, etter jeg har lest noen forum ser jeg at noen er kritisk til at det ikke går an å snu sportsdelen mot den som triller. Regner jo med at man må bytte til den rundt 6-8 mnd. På en annen side sier mange at ungene deres liker best å kunne følge med og synes det er kjedelig å sitte mot den som triller. Jeg ønsker meg en enkel vogn som det går an å jogge med. Lurer også på om den fungerte fint i vinter? Kristine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg