Solskinn & utetrening

Innlegget inneholder sponsede lenker

For et vær det er nå om dagen! Med strålende sol og nesten 25 grader i dag ble treningen selvfølgelig gjort utendørs. Det skal ikke så mye mer til enn en benk, så er det mange øvelser man kan gjøre. Pushups mot benk, step ups og triceps dips er eksempler på gode øvelser som kan gjøres utendørs. Planken trenger man vanligvis ikke en benk til, men for min del er det nødvendig nå. Jeg har nemlig ikke sterke nok magemuskler til å ta en vanlig planke enda, så jeg jobber meg gradvis lenger og lenger ned. Til slutt kommer jeg til å være i stand til å gjøre planke på bakken igjen, men akkurat nå er dette så tungt at hele kroppen rister! Det er et supert tips hvis det er noen av dere som ikke klarer planke eller pushups, å gjøre den mot en benk som dette fremfor å gjøre øvelsene på knærne.

Caps / t-skjorte / tights (-21%) / sko  (-30%)

Jeg kjørte også noen runder med bulgarske utfall, super øvelse for forside lår. Sykkelrittet på lørdag gikk så rolig for min del at musklene beina er helt fine, det eneste som er kjipt er at jeg har fått gnagsår i tissen! Sykkelshortsene mine er fortsatt litt for trange, så jeg syklet i vanlig tights. Det var ikke det lureste, så neste gang skal jeg uten tvil ha det rette utstyret før jeg setter meg på sykkelen!

Hvis været holder seg slik ser jeg virkelig frem til denne sommeren med mange turer og utetrening med den fine gjengen min ♥

 

6 kommentarer
    1. Hei. Skal si du er flink til å finne treningsmuligheter her og der :). Lurt dette med benken om man er ute og ser en ledig benk, og får mulighet til å ta noen øvelser. Bare det ikke er folksomt rundt da, kanskje;) Ha en fin ny uke 🙂 Christine

    2. Så fort du har kommet i form. Kroppen din ser ut som før graviditeten. Det ser ut som om du er flink med mat også, motiverende for oss andre som er hakket slappere 😉 Gnagsår mellom beina er fælt! Sykler til og fra treningssenteret og har vært utsatt for det noen ganger😅

    3. Julie: Tusen takk for fin kommentar 🙂 Men den er nok langt i fra som før, men det ser kanskje noenlunde slik ut med klær på 😛 Men jeg har fortsatt mye igjen, og skal spise og vise frem mye god mat på veien tilbake 😀

    4. Hvis du har planer om å sykle endel så anbefaler jeg å investere i et bra sete! Jeg driver aktivt og byttet sete for noen mnd siden og det er en helt ny verden! Hvis du sliter med vondt i skrittet etter sykling 🙂 ISM Adamo er virkelig tipp topp!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg