Morgendagens stjerner

Annonse

Den lille familien vår er veldig glad i fotball, men vi er kanskje ikke de mest talentfulle innen denne idretten. Nå står jeg i fare for å fornærme min kjære samboer som spiller i 6. divisjon, men det er faktisk sant. Derfor legger vi all vår lit til at Ulrik blir fotballtalentet i familien, det er jo faktisk dagens bleiebarn som er morgendagens stjerner. EM i fotball er rett rundt hjørnet, og i forbindelse med dette har Libero laget en limited edition serie med bleier. De er inspirert av nettopp fotball-EM og det norske flagget, og selv om Ulrik ikke kan se de nye bleiene sine synes pappaen nå at det er morsomere å bytte bleier. I disse bleiepakkene finner man unike koder, og alle som registrerer tolv slike koder på Libero sine sider vil få tilsendt en fotballdrakt med navn på! For småttiser som Ulrik finnes det også en litt mindre body man kan velge i stedet for drakt, men begge deler var supersøtt på. Mer om kampanjen finner dere her, og inne på samme side kan dere også registrere koder. Så da er det bare å starte samlingen av koder, og vente på en drakt i posten!

Det varvanskelig å ta bilder av den lille søtnosen min i dag, han har blitt så aktiv og hver gang jeg legger han på magen ruller han seg bare rundt og gliser. Guapo er stolt firbeint storebror, og kommer alltid for å ligge i nærheten når Ullisen leker seg på gulvet. Bortsett fra mat er det ingenting Guapo elsker mer enn fotballer, så jeg gleder meg helt enormt til å se de to leke sammen med fotball ute i hagen etterhvert. Den første fotballdrakten har vi i alle fall på plass, og det ser ut om den lille stjerna mi er veldig fornøyd med akkurat det ♥

 

10 kommentarer
    1. Hei Nora 🙂
      Så stor han blir <3 Herlighet, synes ikke det er lenge siden du skreiv at han hadde kommet til verden.
      Men kan du skrive et innlegg om Guapo og Ulrik? Om Guapo var sjalu? Jeg er litt redd for at hunden vår skal bli enormt sjalu når bebisen kommer :-/

    2. Så fin han er <3
      Gutten vår er 7 uker nå, og i morgen skal jeg tilbake på trening for første gang etter fødsel. Har du noen tips til øvelser som er fine nå med fokus på bekken, mage og rygg? Blir godt å komme igang, selv om jeg skal ta det veldig rolig i starten 🙂
      Veldig koselig og motiverende å lese bloggen din for tiden forresten 🙂

    3. Hei! Syns du jeg er en dårlig fotballspiller?? Her om dagen scoret jeg begge målene i ett tett 2-2-oppgjør. Skal litt til for å leve opp til et slikt kaliber!

    4. Så søt han er! 🙂
      Synd bleiene bare er fra størrelse 3 og oppover. Denne nok litt store for lillegutt som kommee i juli 😉
      Men bleiene hadde vært perfekte for oss som er forballnerder, så kanskje skal kjøpe inn bare for å få en drakt, hehe 🙂

    5. Hei! 🙂 Har aldri kommentert her før, men nå måtte jeg bare 🙂 For en fantastisk nydelig liten gutt du har! Gratulerer s mye 🙂 Jeg har selv 2 fantiastike gutter selv! Gutt er best 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg