Dåpsdagen

Dagen i dag har vært så fantastisk fin ♥ Ulrik er døpt, og dåpsdagen har blitt feiret sammen med familie og venner. For meg var det en selvfølge at han skulle døpes, og det var veldig fint å ta han med i kirken for første gang. Det beste av alt er at Ulrik har vært en blid gullklump hele dagen, og jeg tror han har kost seg like mye som resten av oss. Jeg føler meg så heldig som får være mamma til denne nydelig lille gutten, og ikke minst heldig som har så mange flotte mennesker rundt oss.

Nå er bunaden byttet ut med joggebukse, Ulrik ligger sammenkrøllet på brystet mitt og jeg spiser de siste sjokoladebitene i sofaen. Jeg skal dele flere bilder med dere i morgen, men akkurat nå vil jeg bare nyte de siste timene av denne fine dagen ♥

6 kommentarer
    1. Gratulerer med overstått dåpsdag!😊 har selv nylig fått mitt andre barn og planlegger dåp. For meg er det også en selvfølge å døpe barna mine men jeg klarer ikke helt å sette ord på hvorfor.. Altså jeg syns det er en fin tradisjon og er døpt og konfirmert selv, så er jo kristen. Selv om jeg ikke føler meg kristen kristen om det kan gi en mening?🙈 min samboers familie er ikke kristen og det virker som om de synes det er rart at vi døper barna…jeg finner dette noe vanskelig da jeg ikke klarer å forklare og få de til å forstå hvorfor dette er viktig for meg. Var det en like stor samboer for din samboer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg