Drømmejobben

Dette har jeg gledet meg så ekstremt mye til å fortelle dere – jeg har nemlig fått drømmejobben! Hit the gym åpner nytt senter på Ranheim til høsten, og jeg har fått jobben som senterleder. Tenk det, et helt senter som jeg blir leder for. Det er virkelig drømmejobben, å få bygge opp et senter helt fra begynnelsen. Jeg kan allerede fortelle dere at det kommer til å bli helt fantastisk bra, det er det ingen tvil om. Det aller beste utstyret og en super beliggenhet på nye Ranheim stadion, jeg kjenner at jeg gleder meg som en liten unge til dørene åpnes. Alt av styrkeutstyr en kan ønske seg, spinningsal, stor sal for gruppetimer og løpebane inne på senteret gjør det til tidens godtebutikk for alle som er glad i trening. Jeg skal selv begynne å ha noen gruppertimer igjen, og det gleder jeg meg veldig til. Jeg skal selvfølgelig ikke ha alle timene alene, og vi trenger derfor både gruppeinstruktører og personlige trenere som vil være med på laget. En del dyktige folk har vi allerede spikret men vi har plass til flere flinke mennesker. Så om du er interessert eller kjenner noen som vil jobbe på det som vil bli Trondheims beste treningssenter, klikk dere inn på hjemmesidene til Hit the Gym her og send en søknad. I dag gikk vi tur forbi min nye arbeidsplass, og jeg hoppet nesten av glede bare av å se på bygningen. Inne i bygget dere ser bak tribunene kommer Hit Ranheim, og alle hjerter gleder seg!

16 kommentarer
    1. Så utrolig gøy med nytt treningssenter på Ranheim! Jeg kommer, og gleder meg allerede til å ha pt-timer! Gratulerer med ny jobb, vi sees til høsten 😉

    2. Gratulerer!
      Hvordan gruppetimer skal du begynne å ha? Har du tidligere hatt erfaring som instruktør, eventuelt hvem timer?

    3. Mia: ja, jeg startet som instruktør da jeg var 16 år 🙂 jeg er litt hemmelighetsfull når det kommer til hvilke timer enda – men det kommer til å bli delt etterhvert 🙂

    4. Gratulerer til deg, supergirl! Synes du blir bare flottere og flottere. 🙂 Du er veldig inspirerende! 🙂

    5. Gratulerer så masse med drømmejobben😀 Synes det er veldig kjekt å lese bloggen din. Spesielt synes jeg det har vært veldig kjekt å lese om graviteten din, herlig ærlig😊 Er selv høygravid nå og veldig klar for å komme iform igjen og ikke minst få musklene mine tilbake💪 Du spurte tidligere om hva vi lesere ønsket og der legger jeg inn et ønske hvordan trene etter fødsel. Vet du skriver om det innimellom men synes det hadde vært kjekt med et eget innlegg om dette og dine anbefalinger som pt😀
      Hilsen høygravid treningsfrøken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg