Perfekt påfyll

Det er sjeldent ting er helt perfekt her i huset, men i dag var påfyllet av mat virkelig det. Jeg hadde tenkt å trille i omtrent en time for å bli litt kjent i det nye nabolaget vårt, men før jeg ante ordet av det hadde jeg trillet meg bort. Den lille turen jeg hadde tenkt meg på ble plutselig til nesten tre timer med trilling, og jeg var både sulten og tørst da vi kom hjem. Det å lage middag var det siste jeg hadde lyst til, så da ble det en enkel løsning. Fantastisk god sushi fra Sushi Bar med frukt og bær til dessert – det må jeg faktisk kalle helt perfekt! Sushi er jo det beste jeg vet, samtidig som alle sommerfavorittene mine sto på bordet. Vannmelon, mango, druer og jordbær kunne jeg nesten ha levd på alene, det er jo så godt! Hvem trenger sjokolade når man heller kan velge disse favorittene? Ikke jeg i alle fall, det er det ingen tvil om. Så glad jordbær og mango er jeg faktisk at jeg bestilte det i den ene makirullen også, det smaker helt supert sammen med laksen!

 





Perfekt påfyll til en sliten kropp, nå skal jeg kose meg på sofaen resten av kvelden med god samvittighet. Ullisen på brystet, beina høyt og iskald Pepsi Max i glasset. Det er søndagskvelden sin det!

5 kommentarer
    1. “Ullisen” – herremin, så koselig klengenavn! Nå humret jeg litt for meg selv 😀 Ha en fin søndagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg