Proteinpudding for sjokoladeelskere

Det er ingenting jeg liker bedre enn sunne og enkle løsninger i hverdagen, og derfor tenkte jeg å tipse dere om Propud som nå har kommet til Norge. Jeg har handlet det i Sverige før, men nå slipper jeg altså det. Dette er en proteinpudding som smaker som dessert, og samtidig har supert næringsinnhold. Man kan lett spise en hel i slengen, men jeg pleier å dele boksen i to og spise sammen med havregrøt eller cottage cheese. En boks koster 29 kroner, men når jeg bruker den til to måltid synes jeg ikke det er så ille likevel. Propud er laktosefri og kan oppbevares i romtemperatur når den er uåpnet, men jeg må si at jeg liker konsistensen bedre når den har stått i kjøleskapet. Kald og deilig sjokolade gjør seg virkelig over varm havregrøt!




Propud kommer i tre ulike smaker, den med sjokolade smaker akkurat som ferdig sjokoladepudding man får kjøpt i butikken. Helt perfekt for en sjokoladeelsker som meg, og er virkelig en venn i nøden når sjokoladesuget kommer. Karamell smaker også supergodt, mens vanilje synes jeg bare var kvalmende.  De andre to er definitivt verdt å prøve, og du finner de her. (adlink) Dette ble dagens lunsj hos meg, og jeg dro god og mett ut på langtur. Nå som vi har flyttet er det ikke langt å gå før jeg er i marka, og det er så utrolig deilig. Det blir virkelig noe helt annet enn å gå i inne i byen, selv om det er fint det også. Det er en helt annen ro i marka, og det er så behagelig å ha stiene for seg selv. I dag ble det faktisk 11 kilometer med vonga, det er den lengste turen jeg har hatt på lenge. Med sol og blå himmel ble det en kjempefin trimtur, og jeg kjenner at permisjonslivet virkelig er helt fantastisk.


Resten av kvelden blir nok ikke like fantastisk, vi skal nemlig skru opp flatpakker. Jeg er helt talentløs til å følge bruksanvisninger og skrur alltid feil, så det kan bli en lang kveld. Forhåpentligvis får vi på plass alt, så kan jeg vise dere resultatet i morgen!

11 kommentarer

Siste innlegg