Søtpotetpannekaker & Green Friday

Innlegget inneholder sponsede lenker

Det er fredag igjen, og derfor er det på sin plass å dele en ekstra god lunsj med dere. Disse laget jeg tidligere i uken, og av å se på bildene fikk jeg lyst til å lage de på nytt igjen i dag! Sunne pannekaker slår aldri feil, i alle fall ikke hvis det er søtpotet i de. Jeg går rett på sak, for å lage åtte pannekaker trenger du:

200 g søtpotet ♥ 120 g havremel ♥  2 egg ♥  50 g easy bake

60 g sukrin gold ♥  2 ts bakepulver ♥  1 ts kardemomme ♥ en klype salt

Vask og skrell søtpoteten før du koker den helt til den er mør. Mos med stavmikser, og tilsett resten av ingrediensene. Stek på middels varme i panna slik at de ikke blir brent. Her har du et måltid med proteiner, gode karbohydrater og fett, som smaker fantastisk og metter lenge. Topp gjerne med friske bær eller vaniljekesam, så får du virkelig en god start på helgen.

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Så må jeg bare tipse dere om at det er Green Friday hos X-life i dag! Jeg går nesten i surr av alle disse salgsdagene, black friday, gråtorsdag og nå er det altså grønn fredag. Men når det kommer til salg på treningsklær og utstyr kan det vel aldri bli for mye av det gode, så jeg tar i mot denne dagen med åpne armer også. Noen av tilbudene ser dere under, klikk dere inn på X-life sine sider for å fnnne hele salget.

I løpet av helga kommer mitt eget lille hjemmegym til å bli ferdig også, det blir så bra! Gleder meg som et lite barn til å vise det frem til dere. Her i bartebyen skinner sola, og jeg skal ta med med Ulrik og Guapo ut på trillertur. Håper fredagen deres er helt superfantastiskherlig!

5 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du kunne gi meg litt tips angående minibands vs. treningsstrikker og hva jeg burde kjøpe av de. Kan jeg trene hele kroppen med bare minibands eller burde jeg kjøpe treningsstrikker istedet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg