Det enkle er ofte det beste

Dagen i dag har virkelig gått i ett! Med utpakking i huset, trilletur i nye områder og mammamage-dag har jeg ikke satt meg ned i sofaen før nå. Måltidene har vært så lettvinte som man får det, med knekkebrød, speltlomper, cottage cheese, frukt og noen questbarer. Enkle, sunne valg som er ferdig på et blunk. Jeg bestemte meg å gjøre det enkelt til kveldsmaten også, men det betyr virkelig ikke at maten er kjedelig fordi. Denne salaten var nemlig alt annet enn det, og smakte helt fantastisk. Her har jeg brukt spekeskinke, fersk mozarella, hjertesalat, ruccola, cherrytomater og spisspaprika. Toppet med litt balsamico og kvernet pepper ble det midt i blinken denne mandagskvelden.

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Dette er er supert lunsjtips også, vil du gjøre det til en middag går det an å tilsette noen kokte egg og servere med brød for å få litt mer mat. Dagens tips fra meg, håper dere alle har hatt en strålende start på uka!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg