Kaos & motivasjonsboost

Akkurat er det fullt kaos hjemme hos oss. Vi flytter i morgen, og nesten hele leiligheten er pakket ned. Uten mulighet til å lage fancy mat ble frokosten lomper og cottage cheese, tom for papptallerkener er vi også så jeg brukte en brødpose som underlag. Kanskje ikke så bloggvennlig, men sånn så altså frokosten min ut.  Det trenger nemlig ikke å være så fancy bestandig, men det er likevel enkelt å finne sunne løsninger. Vi har holdt på med pakking hele uka, så det har blitt mange slike løsninger. Tid på kjøkkenet har blitt nedprioritert, for det tar virkelig tid å pakke ned alt man eier og har. Så går det jo ekstra tregt når man har en liten baby, men nå er målet snart i sikte.

Innlegget inneholdet sponsede lenker



Jeg føler Fretex har fått halvparten av tingene mine, men likevel har jeg mye igjen! Som dere kanskje ser er det to esker alene som det står protein på, og jeg tror faktisk det er to hele med bakeingredienser også. Sånn blir det når jeg er over snittet interessert i sunn bakst og matlaging, derfor er det kjedelig å ikke kunne bruke noe av det akkurat nå. Det er jo dødskjedelig å pakke ned flyttelass også, og derfor trengte jeg virkelig en motivasjonsboost til lunsj. Jeg bestemte meg for at hvis jeg var skikkelig flink til å pakke, så skulle jeg bestille sushi til lunsj. Jeg kunne kanskje vært mer effektiv, men likevel fortjente jeg byens beste sushi! Vi bor jo rett ved Sushi Bar nå, og akkurat det kommer jeg til å savne når vi flytter. Heldigvis tar det ikke alt for lang tid å kjøre inn til sentrum fra Byåsen, så det skal jeg nok klare! Dette var i alle fall tidenes motivsjonsboost i dag, og jeg kjenner at jeg er klar for å pakke videre full av god sushi-energi.



Om noen timer skal jeg også ut på trilletur med Guapo og Ulrik, det er jo en motivasjonsboost i seg selv det også! Jeg skulle så gjerne bare brukt all tiden min på å kose med han, og får litt dårlig samvittighet for at han ikke får all den oppmerksomheten han fortjener akkurat nå. Men jeg vet jo at det kommer til å bli mye bedre for han også når vi flytter, så jeg får holde fokuset på det. Akkurat nå sover han, og jeg burde vel strengt tatt heller pakke enn å blogge. Så nå får jeg klappe sammen maskina og sette i gang!

Kompresjonstights fra 2XU


God helg fra oss til alle dere ♥

14 kommentarer
    1. Flytting er noe av det kjedeligste jeg vet, samtidig blir det jo stort sett veldig bra når man kommer på plass i nytt hjem! Lykke til med siste rest av pakking (og oppakking) og det nye livet på Byåsen! 🙂
      Jeg skal selv flytte om 1,5 måned. Da er det på tide å forlate Trondheim for min del 🙂

    2. Ulrik er så utrolig skjønn! Helt forelsket<3 Lykke til med flyttingen. Blir nok deilig å få det overstått 😀

    3. Lykke til i nytt hus! Er det mulig å spørre om fargekoden på veggen i treningsrommet? 🙂 Den var så fin! Hilsen Kjersti

    4. Smelter av Ulrik <3 sjelden man ser hvem så små barn ligner på, men han er jo faktisk helt lik deg!

    5. Som andre sier, Ulrik er veldig lik deg 🙂
      Godt å lese at du donerer til Fretex og ikke kaster det du ikke vil ha mer 😀
      Lykke til med innflyttingen!

    6. Charlotte: jeg blir så glad når jeg hører at dere sier det! Jeg synes han ligner mest på pappaen sin da, men vil gjerne at han skal være lik meg 😀

    7. TAKK for at du deler det vanlige! Slike blogger er de som skiller seg ut og som JEG liker å lese. Gode tips om mat og trening, kanskje ser du smashing ut, kanskje helt vanlig, kanskje ser det smashing ut rundt deg, kanskje er det KAOS. TAKK for bilder av flyttekaos og frokost på plastpose – jeg tror dette er viktigere enn mange skjønner; å vise verden at man ikke er “perfekt”, slik som mange andre store bloggere fremstår, selv om de skriver at de ikke er det. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg