Søndagstur på Skansen

Innlegget inneholder sponsede lenker

I dag har vi vært i dåp til tantebarnet mitt, og etter en hel dag på rumpa med mye god mat var det veldig deilig å komme seg ut på kveldstur. Det er så fantastisk med lyse kvelder synes jeg, da får jeg jo faktisk lyst til å gå ut døra! Spesielt koselig er det jo å gå tur når Linn er med, da flyr kilometerne avgårde uten at jeg engang tenker på det. Det er faktisk en av mine beste treningstips, å finne seg en partner å trene med. Hvis en har fast avtale om trening eller tur blir det mye enklere å gjennomføre. For det første har man jo en forpliktelse til den andre personen, man vil oppnå det samme målet og ikke minst så er det jo sosialt. Vi gikk bare for det sosiale i dag, men jeg kjente likevel at jeg var svett på ryggen når jeg kom inn døra. Det er jo litt tyngre å gå med vogn, spesielt i bakker.

Jeg har kompresjonstights (-50%) og jakke (-30%) fra 2XU, Linn har vest (-30%) fra 2XU og tights fra Better Bodies




Det var ikke bare meg og Linn som kosa oss på tur, Ulrik lå fint og kosa seg i vogna si han også. Han blir virkelig finere og finere for hver dag, og jeg blir aldri lei av å se på han ♥

9 kommentarer
    1. Woha, du ser så sinnsykt lykkelig og smashing ut at det formelig stråler av deg!! Jeg gikk selv fra 60 til 90 kg i mitt første svangerskap, så jeg vet det er tøft å få alt “av” igjen, og kroppen blir uansett aldri heeeelt den samme, men det er uansett verdt det. Du sier at du ikke er i gang med treningen, men jammen trener du likevel mye mere enn de fleste andre nybakte mammaer! Skulle ønske jeg bodde litt nærmere så kunne du slept meg ut på barseltrening etter nestemann melder sin ankomst i juli! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg