Club sandwich

Club sandwich er egentlig noe jeg forbinder med lunsj på sydenturer. Den typen lunsj er ikke akkurat sunn, ofte med lyst brød, masse majones og chips. Men det er jo så utrolig godt, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på å lage det selv før nå! Tipset fikk jeg fra Linn, og dette er bare så bra at det må deles videre med dere. For denne retten kan jo bli sunn som bare det, så lenge en bruker de rette ingrediensene. Stek først kyllingfilet i panna, jeg stekte mine med presset hvitløk og salt for ekstra smak. Rist brødskivene lett i panna, her har jeg brukt grovt lavkarbo-brød. Smør gjerne brødskivene med litt dijonsennep, det er så godt! Baconet stekte jeg helt til slutt, for å gjøre retten enda sunnere kan du bruke biff-/kalkunbacon eller spekeskinke hvis det er ønskelig. Deretter er det bare å legge brød, kylling, bacon og grønnsaker lagvis, før du trer to spyd gjennom skivene og deler sandwichen på midten. Vanlig chips har jeg byttet ut med søtpotetfries, og da er virkelig måltidet komplett. En fantastisk god, og ikke minst sunn start på uka!

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

9 kommentarer

Siste innlegg