Helgemodus & nyfødtbilder

Det jeg gleder meg aller mest til med helg nå er at Bjørni er hjemme med oss, at hele den lille familien vår er samlet. Prioriteringene har virkelig endret seg nå, men jeg ville ikke hatt det å noen annen måte. Å dra på byen har jeg ikke vært så stor fan av, men det har aldri fristet så lite som nå. Likevel er det selvfølgelig viktig for meg å føle meg fin og ta vare på meg selv nå som jeg har blitt mamma også, derfor er jeg så happy for at det finnes løsninger som gjør hverdagen enklere. Jeg fikk satt på nye vipper på NewYou denne uken, og følte meg med engang mye bedre. Det er så gøy å våkne fresh og fin, og faktisk kunne si “I woke up like this!” Jeg er alltid fornøyd etter jeg har vært i salongen, og ikke minst er jeg fornøyd med at det gir meg mer tid til å bare stirre på den lille finingen min. Jeg er helt fascinert over hvor interessant jeg synes det er å bare se på han, og følge med på alle ting han gjør. Det hadde jeg virkelig ikke trodd på forhånd!

Innlegget inneholder sponsede lenker


Jeg har en annen ting jeg er utrolig fornøyd med er nyfødtbildene av Ulrik, de ble virkelig så utrolig bra! Det er venninna mi Drea som har tatt bildene, med en så flink fotograf og verdens fineste modell måtte det jo bare bli et godt resultat. Det eneste jeg synes er vanskelig er å vite hvilke bilder jeg skal blåse opp og ha i den nye stua vår. Derfor tenkte jeg å høre på deres meninger også, og har lagt ut mine fire favoritter i dette innlegget. Jeg kunne egentlig hatt hele stua full av bilder av han, men jeg har funnet ut at det holder med to. Så gjerne legg igjen en kommentar om hvilket bilde som er deres favoritt ♥




 

49 kommentarer

Siste innlegg