Babyjogger workout

Lenkene i innlegget er sponset

Nå som jeg er nybakt mamma er det naturlig nok ikke like mye tid til trening som før, men det er absolutt rom for å få det til i hverdagen likevel. Den lille sover jo en god del, spesielt godt sover han hvis han ligger i vogna. Derfor passer det kjempebra å bruke vogna i treningssammenheng også, den kan jo brukes til mye mer enn bare trilling! Jeg har ikke skrevet så mye om vogna tidligere, jeg ville virkelig teste den godt før jeg fortalte dere meningen min om den. Jeg har Babyjogger City Elite , og jeg elsker virkelig denne vogna. Jeg var så heldig og fikk den sponset av Barnas Hus, og jeg er virkelig fornøyd med valget. Før vi plukket den ut dro jeg i butikken for å teste alle vognene de hadde, og bestemte meg til slutt for Babyjogger. Selv om den kjentes veldig bra ut i butikken er det jo litt annerledes å faktisk bruke den ute, først da kjenner man virkelig hvordan vogna fungerer. De store hjulene gjør at den er veldig stabil, og triller bra også i ujevnt terreng. I tillegg digger jeg at forhjulet er svigbart, samtidig som jeg har muligheten til å låse det. Ingen tvil om at jeg, Ulrik og vogna kommer til å ha mange treningsøkter samen i tiden fremover!

Kompresjonstights (-30%) fra 2XU / vindjakke fra Röhnisch (hele kolleksjonen er på tilbud nå – dere finner utvalget her)


Utfall er en helt super øvelse å gjøre med vogna, samtidig som jeg får trent triller Ulrik frem og tilbake samtidig. Dette gir ustabilt underlag som virkelig er krevede for kjernemuskulaturen! Igjen måtte jeg bare jogge litt med vogna bare for å kjenne på følelsen, i veldig korte intervaller mellom lyktestolper. Jeg er så ivrig på å komme i gang med treningen at det er vanskelig å holde igjen, men jeg holder meg selv litt i tøylene. Jeg tenker at den tiden jeg til vanlig ville ha brukt på styrketrening, den får jeg heller bruke på bekkenbunnstrening. Men likevel er det deilig å sprite opp trilleturen med noen øvelser og korte løpestrekninger slik som i dag.

Det går ikke an å gjøre noe annet enn å smile etter en så fin tur som i dag, påsken har virkelig vært super så langt! Kjæresten har endelig tatt påskeferie og kommet ut til Frøya også, så nå er alt helt perfekt. Han koser med Ulrik mens jeg skal inn på kjøkkenet for å lage mer sunn påskegodis til oss. Forhåpentligvis blir det bra, i så fall kommer oppskriften i morgen! Ha en fin kveld da dere ♥

6 kommentarer
    1. Jeg kan forstå at det er vanskelig for ei treningsglad jente som deg å holde litt igjen. Ha en god påske videre. Selv kommer jeg til Frøya en dagstur i morgen, og kommer tilbake igjen lørdagskveld og blir til mandag.

    2. Får denne 2xu tightsen “svetteflekker” bak på rumpa feks, når man blir ordentlig svett? Har vurdert lenge og bestille den, men 2xu elite tightsen som er grå bak får disse flekkene, og jeg synes ikke det ser så bra ut..xD

    3. Hadde BJCE til begge ungene!
      Den er helt fantastisk på ALLE områder og alle underlag.
      Hvis det er mye snø eller annet vanskelig føre er det bare å låse forhjulet.
      Det beste med vognen er den store kalesjen på sportsdelen. I tilegg er den så lang i ryggen at man kan bruke den helt til barna ikke bruker vogn lenger.
      At den kan legges sammen med en hånd er også fantastisk.
      Kan love deg at du ikke kommer til å angre på vognvalget.
      Sportsdelen er perfekt!! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg