Fredagsdate med favorittene

Fredag igjen, ukene flyr virkelig bare forbi. Jeg koser meg sånn i den nye hverdagen, med trilleturer, amming, bleieskift og masse kos. Mange av dere har spurt hvordan det går med Guapo og Ulrik, og det går veldig fint. Det vil si, Guapo bryr seg egentlig ikke så mye om han men nøyer seg med å snuse litt på han innimellom. Det eneste det virker som Guapo er sjalu på er babygymmen til Ulrik, den kunne han gjerne tenkt seg å leke med! Ellers merker både jeg og Guapo at han får litt mindre kos og oppmerksomhet nå enn før, så han er flinkere til å komme bort for å kreve det. Jeg har heldigvis to hender, så jeg har muligheten til å kose med begge småguttene mine.

Lenkene i innlegget er sponset



Jeg bor mer eller mindre i joggeklær om dagen, og den nye dressen fra Better Bodies har uten tvil blitt en ny favoritt. Genseren er genial til amming også, den finner dere her og joggebuksa her. Klærne vises kanskje ikke så alt for godt fordi Ulrik er foran, men han var bare så utrolig søt på bildet at jeg måtte poste det! Denne fredagskvelden skal jeg bare kose meg med gutta mine, og ikke minst med takeaway fra Sushibar! Jeg e-l-s-k-e-r sushi, så er det jo ikke til å stikke under en stol at det er veldig deilig å få ferdiglaget mat innimellom også. Har dere forresten prøvd sushi med mangosaus til? Det er skikkelig digg, og et veldig godt alternativ til soyasaus.




Så nå blir det bare kos resten av kvelden, og pakking til påskeferie. I morgen drar vi til Frøya, og jeg gleder meg virkelig til å ta med Ulrik ut til øya mi

5 kommentarer
    1. Koselige bilder, du virkelig stråler om dagen!!
      Prøvde meg forresten på banankaken din i går og den ble kjempegod 😀
      God påske til deg og guttene dine! 🙂

    2. Så utrolig fine bilder, så godt å høre at du koser deg med den nye tilværelsen 😄 Og de 12 kiloene du har mistet vises GODT, shit! Ser for meg det er godt å ha den vannvekten borte og ungen på fanget 😘 Stråler gjør du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg