Den første trilleturen

Først og fremst må jeg si tusen hjertelig takk for alle de fine gratulasjonene dere har lagt igjen til meg, det er så utrolig hyggelig å lese. Vi har kommet oss hjem nå, og det er rart å tenke på hvor annerledes livet plutselig er enn da vi dro fra leiligheten søndagsmorgen. Jeg hadde veldig blandede følelser da vi skulle dra fra sykehuset, samtidig som jeg savnet alt hjemme virket det nesten uforsvarlig at vi skulle få ta han med oss hjem. Ta vare på et lite menneske helt alene, skulle vi virkelig å lov til å ha ansvaret for det? Jeg tror ikke jeg er den eneste som har tenkt disse tankene, for de lo og smilte bare til meg på sykehuset da jeg sa det. Det vi ikke har i kunnskap får vi ta igjen i kos og oppmerksomhet, så tenker jeg vi lærer oss til det meste etterhvert. Det kommer til å bli mye av “den første” i tiden fremover, og i dag var det klart for den første trilleturen. Det var ingen tvil om at Ulrik koste seg i vogna, og det var i alle fall ikke tvil om at det var utrolig godt for mor å komme seg ut! Jeg får jo mark i rumpa av å holde meg i ro over lengre tid, så det var skikkelig godt å komme seg ut i dag. Kroppen er i veldig, veldig fin form etter fødselen og ting kjennes egentlig veldig bra. Jeg var superstolt det jeg gikk med både Guapo og Ulrik i dag, så dager som dette håper jeg på mange av!


Ellers har jeg brukt dagene på å bare bli kjent med den lille, og valgt å ikke bruke så mye tid på blogg og sosiale medier. Jeg lover å komme sterkere tilbake, men akkurat nå er det vanskelig å bruke tid på noe annet enn den lille hjerteknuseren min

 

30 kommentarer
    1. Kos deg med den lille gogutten din💙 Gleder meg til å følge med fremover på hvordan det går! 😊

    2. Grarulerer med nydelige Ulrik! Kos dere med ei herlig tid fremover 💙
      Har samme vogn selv, utrolig deilig å trille og lettvint å ta med seg! Og sportsdelen er helt super!!

    3. Så nydelig du er! Full av nybakt-Mammaglød 🙂 Jeg er selv i uke 33 nå, og gleder meg veldig til vår og lange trilleturer! Husker veldig godt følelsen av å dra fra sykehuset og skulle ha ansvaret selv for den lille! Heldigvis går alt så veldig fint bare man tar en dag av gangen! Gleder meg til å følge deg videre, ikke minst høre fødselshistorien din 😍

    4. Næmmen så herlig liten godklump! Du stråler og ser så flott ut. Ikke rart du er i god form så utrolig flink som du har vært til å trene. Nå får du igjen for jobben du gjorde før fødselen. Synes synd på deg på slutten der. Og kjente meg igjen. Det var slik jeg hadde det med nr 2.
      Nyt tiden med skjønningen 🙂

    5. Gratulerer! Han er nydelig 🙂 la Internett, blogg og alt det der ligge litt. Nyt den lille skatten deres 🙂 herlig å høre at kroppen er i god form. Jeg håper min også er det etter fødsel om noen måneder 🙂

    6. Gratulerer med den skjønne gutten. Nyt dagene sammen, blogg og alt annet kan vente nå 🙂
      Masse lykke til! Dette er deg vel unnt <3

    7. Du ser nydelig ut😊 Du stråler 😊 Gratulerer så mye 😁 Dette kommer til å gå så fint, du kommer til å bli en flott mor 😁 (Det er du ellerede 😉)

    8. Kos deg så masse med den nydelige gutten din!
      Så deilig å være i så god form etter fødselen da!☺️
      Det er nok en av mange fordeler ved å være så flink med både trening og kosthold under graviditeten! ☺️👏🏻

    9. Jeg kan tenke meg at du er stolt! Godt å høre at det går så fint med dere begge, og at du ikke har fått noen komplikasjoner. Imponerende at du greier å komme deg ut på tur allerede, synes nå jeg.
      Veldig fin vogn forresten, kul og sporty (Y)

    10. SÅÅÅ nydelig <3 Kos deg masse med din lille familie! Tipper at Guapo kommer til å bli en god "storebror" 😀

    11. En vakker liten kar, med ei strålende mamma 🙂
      Lykke til med ditt og kjærestens nye liv! Jeg er helt sikker på at mammarollen passer deg bedre enn gravidrollen 🙂

    12. Jeg sitter med tårer i øynene. Så fint å se deg med en vogn. Det ble liksom med en gang veldig realistisk. Utrolig skjønn gutt dere har fått. Veldig glad på deres vegne <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg