3/3 i boks

God morgen alle spreke mennesker! Først og fremst vil jeg si tusen takk for alle fine og støttende kommentarer på innlegget mitt i går, det setter jeg utrolig stor pris på Det er jo ikke sånn at alt er kjipt absolutt hele tiden, jeg prøver å være flink til å gjøre ting som gleder meg hver eneste dag. Trening er en av de tingene som gir meg mest glede i hverdagen, og de tre styrkeøktene jeg har gjennomført hver uke har virkelig vært lystpunkt. Spesielt når jeg kan gjennomføre øktene i godt selskap, så gir det mye glede. I går kveld gjennomførte jeg ukens tredje økt sammen med fineste Linn, og det ble en super start på fredagskvelden!

Jeg har genser fra Better Bodies / singlett fra Boob / tights fra Craft (sponsede lenker)

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

Ikke bare ga denne solstråla en fin start på kvelden i går, hun ga meg også en stor pose med yoghurtnøtter fra Sverige. Jeg e-l-s-k-e-r yoghurtnøtter, og spesielt alle de ulike smakene de har i nabolandet. Selv om det er lite plass i magen nå for tiden fikk jeg spist en god dose med disse godsakene i går kveld, helt uten dårlig samvittighet. Litt sukker en kveld i uka går nemlig helt fint, og den ekstra energien skal jeg bruke på å gå en fin tur med Guapo. Forhåpentligvis finner vi noen trapper på veien jeg kan løpe i også, som kanskje kan hjelpe Ull med å finne veien ut av magen.


Håper dere har en super lørdag med noe digg dere også!

6 kommentarer
    1. Det er så utrolig godt å få være med noen som sprer litt glede når man har det tungt 🙂 Kjenner meg selv igjen i den psykiske delen, men mitt problem er bare at jeg har 25kg for mye på kroppen. Stå på, du er supertøff! Og det er ikke mange som har hatt samme motgangen som har kommet like langt som deg. Snart er lille hos deg også 🙂

    2. Åh, Yess. Endelig fant jeg en fitnessblogg for gravide. Nå må jeg lese hele bloggen din for å få noen tips om treningsøvelser for gravide)

    3. Hei! prøvde den bryst/skulderøkta i supersett du la ut her om dagen, og gjett om jeg er stiv nå! Lenge siden jeg har hatt en så bra økt 😀 så tusen takk for det tipset! lurte på om du hadde en slik økt for rygg og biceps eller triceps også du kunne lagt ut? Ellers vil jeg bare si du er utrolig sprek og motiverende slik du trener og er aktiv under svangerskapet enda så mange plager du har. Håper gutten kommer snart, lykke til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg