Søndagstur & utetrening

I dag tenkte jeg egentlig å ta meg en tur på treningssenteret, men det var faktisk alt for fint vær ute! Så da ble det heller noen timer ute i marka med fineste Drea, det er så balsam for sjela å være ute i naturen. Jeg merker at bekkenet ikke blir så fornøyd når jeg går langt, men det er faktisk verdt det å få litt vondt for å gå så fine turer som i dag. Så er det jo alltid muligheter for å legge inn noen øvelser med egen kroppsvekt for å få litt ekstra trening også, det kan man gjøre hvor som helst og når som helst. Det er ekstra tungt nå som jeg har flere kilo å drasse på, så jeg er fornøyd med dagens innsats jeg! Jeg hadde jo til og med egen kontrollør på pushupsene, ingen tvil om at magen traff bakken hver gang i alle fall!

Gravidtights fra Boob / fleecegenser fra Craft / pannebånd fra Kari Traa (sponsede lenker)







Vi rakk selvfølgelig noen selfies også, det kan man jo ikke glemme! Jeg ble iskald på beina av å stå i snøen, jeg har nemlig så hovne føtter nå at ingen av vinterskoene mine passer. Derfor har jeg ikke noe annet valg enn å gå i joggesko midt på vinteren, jeg lever nemlig i troa på at føttene kommer til å få tilbake normal størrelse relativt fort! Nå venter middag hos svigers, nyt siste rest av helgen alle spreke lesere!

7 kommentarer
    1. Så flott du ser ut Nora!! Fine og ikke minst knallspreke deg😘 Tips; kjøp ullsåler og putt nedi joggeskoa! Fantastisk oppfinnelse 🙂 de har sånne som ikke er så veldig tykke også, bare spør etter på sportsbutikk/skobutikk!
      Lykke til med siste innspurt:) og fin søndag videre!

    2. Hei Nora, du ser så flott ut! Husker du skrev at du hadde gått opp 27 kg så langt i graviditeten. Jeg er gravid (13 uker) og er allerede overvektig og derfor veldig redd for å legge på meg veldig mye mer. Når du, som er SÅ flink til å trene masse og spise sunt legger på deg, mister jeg motet. Er det rett og slett unulig å unngå å legge på seg masse uten å sulte? Har du noen råd? 🙂

    3. Anonym: Det er absolutt ikke sånn at du skal sulte deg, det er jo verken bra for deg eller baby 🙂 Mye handler nok om genetikk også i svangerskap, og hvor mye vann du har i kroppen. Det beste rådet jeg kan gi deg er å spise sunn mat som du lager fra bunnen, med bare gode råvarer 🙂 I tillegg til aktivitet er dette det beste du kan gjøre for å holde vekta mest mulig i sjakk under graviditeten 🙂

    4. Takk for tips! Har sliti mye med utmattelse, og derfor ikke fått beveget meg så mye som jeg ønsker. Men blir lettere nå som det begynner å bli lysere ute 🙂 Satser jeg på!
      Du har nok rett,er sikkert mye genetikk. Når det er mest vann i kroppen så kommer det iallefall til å gå veldig fort av igjen etter fødsel! 😀

    5. Det er faktisk vanlig å gå opp en skostørrelse i graviditeten, og at den ikke går ned igjen. Jeg gikk fra 35-36 forrige gang, men har heldigvis holdt meg på 36 denne gangen! Blir dyrt å bytte ut en hel skogarderobe i tillegg til alt utstyret babyen trenger :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg