Preggo on the prowler

Da jeg kom på HIT i går ble jeg overlykkelig over at vi endelig har fått en prowler på gymmet! Jeg har ønsket meg det lenge, og endelig har ønsket gått i oppfyllelse. Prowleren er nemlig helt super i treningssammenheng, og kan brukes til mye. Du kan både dytte og trekke den, og variere grepet ut i fra hvilke muskelgrupper som skal gjøre mesteparten av jobben. Dette er virkelig funksjonell trening i mine øyne, hvor hele kroppen må jobbe sammen for å flytte prowleren. Vi la inn denne øvelsen på slutten av gårsdages økt, som en skikkelig god finisher. Denne øvelsen gjør nemlig at pulsen stiger, og kan derfor fint brukes til intervalltrening. Vi kjørte fire runder med høyt grep og fire runder med lavt grep, da var energilagrene tomme. Enda et pluss med øvelsen er at den kan gjøres veldig sosial, enten ved hjelp av konkurranse mot en venn eller ved å bruke samme venn som ekstra vekt!

Jeg har tights og genser fra Craft / Lucia har tights og genser fra Röhnisch (lenkene i innlegget er sponset)



Motivasjon i seg selv å titte opp på denne solstråla mens jeg peste med over gulvet med prowleren! I dag er kroppen støl og jeg skal ikke trene styrke, men jeg skal ta med Guapo ut på en rolig langtur. Selv om jeg er utålmodig mens jeg venter på at babyen skal komme må jeg innrømme at det er litt deilig med permisjon, å kunne gjøre akkurat det jeg vil om dagene. Snart blir det vel en ny sjef i huset, så jeg får prøve å bare nyte disse dagene så godt jeg kan. Ønsker dere alle en sporty start på tirsdagen!

6 kommentarer
    1. Kos deg med permisjon Nora 😀
      I morgen er jeg halvveis og tiden har egentlig gått fort. Gleder meg veldig til å få møte den lille gutten i magen min 🙂
      Jeg har endelig kommet igang med treningen igjen etter en litt trøblete start på svangerskapet.
      Ha en fin dag 🙂

    2. Stine: Tusen takk for det! Jeg har ikke lyst til å dele termindatoen min med dere, jeg er så utrolig utålmodig selv og jeg tror dette bare blir verre for meg hvis dere vet datoen også 🙂 Så jeg holder den for meg selv enn så lenge, men jeg er i uke 39 nå!

    3. Nyt dagene i permisjonen før den lille kommer 😊 Jeg hadde siste dag på jobb en fredag og skulle begynne permisjonen på mandagen, men lille her ville det ikke sånn så hun kom på søndagen 😊 Hadde jo mange ting jeg skulle gjøre klart og greier mens jeg venta på lille i permisjon, men sånn ble d ikke 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg