Proteinbrownies

Innlegget inneholder sponsede lenker

Hvis du er som meg og elsker sjokolade samtidig som du ønsker å ha et sunt kosthold er dette noe for deg. Her er nemlig den perfekte hverdagsbrownien, som er full av protein og fiber. Jeg snakker om den nye ferdigmiksen på proteinbrownies fra X-life, som jeg endelig har fått testet ut. Du trenger bare pulveret og vann, enklere blir det ikke. Du kan enten steke den i langpanne som jeg har gjort her, eller du kan lage enkeltporsjoner i mikrobølgeovn om du ønsker det. Sistnevnte variant er ferdig på 50 sekunder i mirkobølgeovnen, hvis søtsuget skulle komme akutt. Jeg synes sjokoladesmaken var skikkelig kraftig og god, akkurat som jeg vil ha den. Det eneste som trekker litt ned er at det blir ikke helt perfekt brownie-konsistens, men det tror jeg er umulig å få til uten smør. Likevel er den veldig god, og et supert sunt alternativ til å stille søtsuget med.



Som alltid sitter det en liten håpefull krabat med dådyrøyne og ser på meg hver gang jeg har laget mat. Desverre for han skal ikke hunder ha sjokolade, det betyr at mor får alt!

7 kommentarer
    1. Dette er min favoritt også! Synes faktisk denne er bedre enn vanlige brownies 🙂 med litt ekstra vann i, og litt lengere steketid ca.20 minutter så oppnår du perfekt konsistens! Et triks er å lage disse i muffinsformer og putte de rett i frysa etter at de er kommet ut av ovnen. Da synes jeg de blir absolutt perfekt 👌

    2. Hei! Må bare først si hvor inspirerende blogg du skriver, fulgt på sidelinjen i mange år!
      Jeg kjøpte denne blandingen, men ble ganske skuffet 🙁 Var nok forberedt på noe litt mer sjokolade, litt mindre papp-smak. Men det er min tunge. For meg var den helt grei rett ut av mikroen, med bringebær og nøtter strødd oppå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg