Lat lørdag

Til vanlig er jeg veldig glad i å trene styrke i helgene. Gymmet pleier å være relativt folketomt, og jeg har all plassen å boltre meg på. Planen var i utgangspunktet å trene da jeg sto opp i dag, men jeg orket rett og slett ikke. Ikke topp energi og ikke topp treningslyst, da fant jeg heller ut at økta kan vente til i morgen. Så lenge jeg gjennomfører de tre øktene mine i uken er jeg fornøyd, og Guapo var fornøyd med at han heller fikk seg en ekstra god tur i dag. Frem til nå i dag har jeg sett alt for mange episoder Devious Maids, men det var akkurat det jeg trengte i dag. En skikkelig lat lørdag, så kan jeg være superwoman på trening i morgen. Det går jo ikke å være superwoman hver eneste dag! Så om dere har en dag hvor kropen virkelig ikke vil på trening, så husk at det er lov å ta seg en dag fri. Jeg har ikke bare vært lat på treningsfronten, det ble litt latskap på matfronten også. For taco er vel noe av det enkleste det går an å trylle frem, samtidig som det smaker ekstra godt på en lørdag.

Innlegget inneholder sponsede lenker


Helt til slutt tenkte jeg bare å tipse dere om at X-life har ryddesalg som dere finner her, hvor det er mulig å gjøre et kupp når det kommer til treningsklær og utstyr. Jeg håper de fleste av dere fortsatt holder nyttårs-trykket oppe på trening en god stund til, og da kan det jo være greit med litt ekstra treningsklær.


Resten av lørdagen har jeg også tenkt å være lat, med Guapo sammen med meg i sofaen. Kjæresten er i Oslo i helga, så jeg er livredd for at Ulrik skal bestemme seg for å komme mens jeg er hjemme alene. Det er jo enda fire uker igjen til termin, så sannsynligheten er vel relativt liten. Forhåpentligvis venter han et par uker med å komme enda, slik at jeg får litt ekstra tid til late dager som dette ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg