Chocolate fondue

Det er fredag og endelig helg igjen! Jeg synes at det skal være rom for å kose seg litt ekstra i helgene, med ting en ikke spiser til hverdags. Jeg er veldig glad i sjokolade, og ikke minst veldig glad i frukt. Derfor finnes det nesten ikke en bedre kombinasjon i mine øyne, med smeltet sjokolade over frisk frukt og bær. Dette er virkelig supert å servere som fredagskos. Kjøp inn frukt og bær du liker, sammen med sjokolade. Jeg valgte mango, druer, jordbær, banan og blåbær.  Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker banan eller jordbær med smeltet sjokolade best, men det er definitivt en av de to som går av med seieren. Hvis du skal ha besøk i helgen eller bare kose deg hjemme alene selv, så kan dette være et supert alternativ til annen godis. Jeg føler i alle fall ikke at noe mangler når jeg har dette å kose meg med:






Det var dagens mattips fra denne kanten, ønsker dere alle en nydelig helg ♥

8 kommentarer
    1. Kjempe bra tips. Tror jeg skal kjøpe sukkerfri sjokolade i morgen og bær . Nå har jeg holdt meg siden 4 januar uten sukker. Så litt sukkerfri sjokolade må vel være lov da 😉 Ha en fortreffelig fin helg! 🙂

    2. Frukt og bær med smeltet sjokolade er kjempegodt! Har også ett lignende fonduesett – tror jeg må finne det frem til lørdagskosen i morgen 😉

    3. Hvor har du fått tak i det du har sjokoladen oppi? Så kjempesmart ut! Da jeg skulle inn på bloggen din tidligere i dag skrev jeg ved et uhell fitnessmmora, du kunne nesten byttet om tittelen på bloggen til det når Ulrik kommer!

    4. Malene: Haha, vet du det er det mange av venninnene mine som har nevt også 🙂 Jeg har faktisk hatt lyst til å endre navnet på den lenge, så vi får se hva det blir til! Jeg kjøpte den sjokoladesmelteren i Krakow før jul 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg