Spicy kyllingsuppe med kokosmelk

Her i Trondheim er det skikkelig rufsete vær om dagen, og det er en ekstra god grunn til å ha det hyggelig innendørs. Med god mat som varmer blir dagen plutselig så mye bedre synes jeg! Det er jeg nok ikke alene om, derfor tenkte jeg å tipse dere om denne nydelige suppen i dag. For å lalge den steker du først kyllingfilet i en dyp panne, med chili og hvitløk. TIlsett grønnsaker av ønske, her har jeg brukt squash, vårløk og paprika. Når grønnsakene har fått stekt seg ferdig heller du over en hel boks med kokosmelk, og lar det koke opp. Smak til med salt og pepper. Skru ned varmen og la suppen putre i ca 5 minutter før du serverer. Hvis du ønsker kan du også ha ris eller nudler til, samtidig som du bruker litt mindre kokosmelk. Da får du plutselig en spicy wok i stedet for suppe hvis det frister mer.

Innlegget inneholder sponsede lenker

Det gjør seg virkelig med litt farge i maten, da blir det så fristende å spise. En annen ting jeg elsker er farge på treningsklær, og det har kommet så utrolig mye fint om dagen! Akkurat nå har jeg bare fire treningstights som passer, og tre treningsgensere som jeg enda får på meg. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg virkelig gleder meg til å få tatt i bruk mer av klærne mine igjen, og jeg har allerede bestilt noen plagg som skal ligge klar og vente på meg til etter fødselen. Dette blir virkelig en motivasjon i seg selv etter lille Ulrik kommer:

Tights fra Craft / t-skjorte fra Craft / singlett fra Craft / tights fra Röhnisch / sports-BH fra Röhnisch / singlett fra Röhnisch / caps fra Better Bodies

 

Håper dere har en fargerik og flott lillelørdag!

7 kommentarer
    1. Hei! Ville bare si at du har en fantastisk, inspirerende og motiverende blogg som virkelig har vært til hjelp i treningen! Jeg trente mye alene på treningssenter før, og datt etterhvert ut for det ble mye av de samme øvelsene og kosthold var vanskelig.
      Jeg fant bloggen din for en god stund siden og tok opp treningen igjen, med andre og det går SÅ mye bedre takket være deg! Tusen takk for all hjelp og inspirasjon til å holde seg frisk og sunn, samt at man kan nyte seg en god godteridag uten dårlig samvittighet 🙂 Føler du er flink til å virkelig si at man gjør dette for seg selv og at man ikke skal bevise seg selv for noen andre.
      Håper formen er bra!

    2. Hei!
      Nå har jeg fulgt bloggen din i snart 3 år! Tusen takk for god motivasjon både når det kommer til kosthold og trening! 😀 Syns det er så flott at du er så aktiv selv om du er gravid! Du er et kjempebra forbilde for det første fordi du viser at det går ann å være aktiv og trene selv om man er gravid, og for det andre at du i tillegg klarer å være så positiv selv om ting i hverdagen blir litt vanskeligere når man går rundt med en del ekstra kilo! 😀
      Lurte på om du har noe tips til sportsbh som holder ting på plass under høy intensiv trening som løping og sprint? Har du noen merker du har god erfaring med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg