Favoritt kveldsmat & strikktrening

Vi har kommet oss hjem fra flotte Røros, og jeg tenkte jeg skulle dele kveldsmaten min med dere. Dere har sett den på bloggen før, for dette er virkelig en gjenganger hos meg. Nystekt havrebrød med pålegg, det skal mye til for å toppe det. Her har jeg brukt 100 g havregryn, 1 dl vann, 1 ss sukrin , 1 ts kanel og 1 ts salt. Bland det godt sammen, og form til flate brød som du fordeler på et bakepapirkledd stekebrett. Stek havrebrødene midt i ovnen på 200 grader, før du tar du ut og lar de avkjøle seg på rist. Topp med det pålegget du ønsker, disse smaker godt med både søtt og salt på. Jeg blir aldri lei av å ha egg på, perfekt koketid i mine øyne er 7,5 minutter. Da blir plommen passe bløt, uten at den er rennende.

Lenkene i innlegget er sponset


Kjæresten fikk ta en skitur alene i dag, det blir litt bedre trening for han uten å ha meg på slep. Jeg måtte selvfølgelig trene litt fordi jeg også, og tok frem treningsstrikkene jeg hadde pakket med i bagen. En trenger aboslutt ikke å ha så mye utstyr for å få ei gjennomført ei grei treningsøkt! Med kroppsvekt og strikk fikk fikk jeg trent hele kroppen med knebøy, pushups, roing, bicepscurls og skulderpress. Jeg kjørte øvelsene inne på hotellrommet, men tok turen ut for å knipse bilder av øvelsene til dere.

Ullgenser fra Kari Traa / Joggebukse fra Better Bodies (-26&) / Strikk fra Abilica



Strålende fornøyd etter ei fin helg på Røros, batteriene er ladet opp og jeg er klar for ei ny uke ♥

4 kommentarer

Siste innlegg