Weekend ready

Endelig er det fredag igjen, ukene går så utrolig fort synes jeg! Hver uke velger jeg meg en dag som jeg kan spise noe ekstra digg på. Da kan jeg kose meg med smågodt, sjokolade, potetgull eller is – helt uten dårlig samvittighet. En gang i løpet av en uke er helt greit, så lenge kostholdet resten av uka er bra. Jeg synes også det blir ekstra godt å unne seg noe når jeg vet at jeg har vært flink resten av uken. Hvis jeg skulle spist sjokolade hver dag hadde det jo ikke blitt noen stas lenger, men det er det når jeg vet at jeg bare kan spise det en gang i uken. Ukens godisdag ble denne fredagskvelden, og det skal være nok å kose seg med her i huset!

Innlegget inneholder reklame

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Dere har kanskje fått med dere at jeg ikke føler meg som verdens fresheste om dagen, og det bestemte jeg meg forå gjøre noe med. Nettopp derfor dro jeg til dyktige Kristine på New You lashes, for å sette på vippeextensions. På et blunk følte jeg meg plutselig mye bedre, det gjør virkelig noe med hele utseendet å få på vipper synes jeg! Det løfter hele ansiktet på en måte, og jeg er veldig fornøyd. Enda en bonus er jo at man omtrent er ferdig til å gå ut døren med engang man har stått opp om morgenen. For meg som har veldig korte vipper fra før av blir det i alle fall en enorm forskjell, som dere kan se på bildene under. Med nye vipper måtte jeg ta noen bilder på dagens tur ute i marka også, selv om det var iskaldt å stoppe opp i 14 minusgrader!

Strålende glad og fornøyd denne fredagen med andre ord, nå er det sofa og godteskåla som venter. Ønsker dere en nydelig helg ♥

11 kommentarer
    1. Ble så fin, og fin fra før av 😊
      Har du prøvd andre tightser fra Ronisch nå som du er gravid? Er selv 17 uker på vei og vurdere den ene anti shake tightsen som også ser høy ut i livet men så vanskelig å vite om det er nok!
      Ha en fin helg ☺

    2. Anonym: tusen takk 🙂 jeg har ikke vært så fan av anti-shake under graviditeten, synes de klemmer for mye. Liker at det skal være helt løst og null press rundt magen 🙂

    3. Jeg syns jo alle gravide ser så flotte ut, og du stråler jo virkelig 😀 Men jeg forstår deg godt, for når jeg selv gikk gravid følte jeg meg jo bare som en flodhest, hvor alt blei større utenom rumpa som blei flatere og flatere. Haha! Sjukt godt når lille babysen kom ut og ansiktet blei mitt igjen. Så jeg misunner de gravide som føler seg like freshe som alle andre syns de er 🙂

    4. Så fin du ble Nora! Vet hvor deilig det er med litt glam i ansiktet når resten ikke er som det skal, ha ha. Det er litt sånn, ihvertfall en av delene må være på stell (ansikt og kropp) for at man skal fungere i hverdagen!
      Ikke for det, du ser fantastisk ut selv når du er gravid 🙂 Og det jeg liker med deg er at du er så naturlig. Vippebildene tas i marka! (Y)
      Spiste forresten smågodt selv i dag etter en lengre periode på questbars, med god samvittighet though

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg