Home sweet home

Hei dere!  Nå er vi hjemme Norge igjen, og det kjennes veldig godt. Det er så deilig å spise akkurat det jeg vil igjen, og etter trening i dag ble det virkelig ei perfekt skål fylt med god næring. Cottage cheese, en Questbar i biter, en persimon og litt Fibersirup over var virkelig snadder.  Måltidet etter trening trenger ikke å være så kjedelig som proteinshake og riskaker, det er jo så mye annet  velge mellom! Så lenge du får i deg proteiner og karbohydrater etter ei økt er får kroppen det den trenger likevel, slik som jeg har i skåla mi. Jeg har savnet persimon sånn, jeg spiser mellom 3-5 av de hver eneste dag. Derfor var det vanskelig å gå en hel uke uten, men nå kan jeg jo heldigvis hive innpå igjen!


Ukens styrkeøkt er boks, og det kjennes veldig godt å være tilbake igjen på HIT. Selv om jeg har brukt kroppen mye på tur så er det jo noe annet å trene styrke, det er jo det beste jeg vet! Siden det er så lenge siden sist økt ble det bare baseøvelser i dag, og jeg kjenner allerede at dette kommer til å svi i morgen. Nå er 25/30 økter i boks, og jeg ser jo allerede at en del av dere sprekiser er ferdige allerede! Snart kommer jeg etter jeg også, for det var så godt å trene styrke igjen at det blir noen flere økter denne uken.

Genser fra Craft / tights fra Röhnisch / sko fra Reebok (sponsede lenker)


Etter den beste starten på dagen jeg vet av, venter nå litt jobbing før jeg skal inn på kjøkkenet og prøve ut noen nye juleoppskrifter jeg kan dele med dere. Håper dere har en herlig torsdag, tenk at nå er det faktisk bare en uke til jul ♥

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg er snart ferdig med mitt første trimester, men er så dårlig form at jeg har ikke fått trent. Håper formen blir bedre igjen. Når merket du at formen var god nok til å trene? Jeg begynner å bli utålmodig.

    2. Line: så kjedelig å høre at du er så dårlig! Jeg klarte heldigvis å trene det meste av tiden, jeg var bare dårlig tidlig på dagene men i fin form om kveldene. Derfor gikk det heldigvis fint for min del! Håper formen din snart blir bedre slik at du kan komme i gang med trening igjen 🙂

    3. Jeg har nettopp fått sansen for persimon smakte dem første gang igår og de fallt i smak med en gang! Men er usikker på hvordan dem skal være når jeg kjøper dem, skal dem være myke, veldig oransje?:) Hvilke er de beste å velge i butikken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg