Svømming & yoghurtis

Selv om jeg ikke merker så mye forskjell på dagene her nede er jeg som alltid en fan av mandager. Selv om det ikke ble en styrketrening til å kickstarte uken med som vanlig, så ble det en skikkelig god svømmeøkt i bassenget. I 5-tiden begynner de aller fleste å bli lei av å sole seg og bade, bassenget blir dermed folketomt og perfekt for svømmetrening. Jeg har aldri svømt så mye som i år, det er en veldig god og ikke minst skånsom treningsform. Først var den god å ha når jeg slet veldig med prolaps i vinter, og nå under graviditeten er det også en super treningsform. Mange gravide som sliter med plager og ikke får til å trene på andre måter kan ofte svømme uten vondter og plager, så får man brukt kroppen litt likevel. Jeg vekslet mellom crawl og brystsvømming i dag, og svetten rant av meg de 40 minuttene vi var i bassenget!

Glad og fornøyd i vannet ser dere! En annen ting jeg er veldig fornøyd med er yoghurtisen de har her nede, det er jo så utrolig godt. Dette er feriens eneste is så langt, men jeg frykter kanskje for at det blir en til. Det er forresten kjæresten som spiser frukta, jeg holder meg unna her nede men det så jo så mye finere ut på bildet.. Det var likevel digg selv uten frukt, jeg elsker kombinasjonen av søtt og salt så derfor passer nøtter veldig godt. I morgen tenkte jeg å poste favorittene mine når det kommer til julenøtter til dere – men enn så lenge får dere klare dere med bilder av isen. 

Håper dere alle har hatt en sprek mandag!

8 kommentarer
    1. Hei. Jeg har fått så vondt i kneet. Jeg spiller håndball på fritiden. Jeg er redd for å måtte legge opp i en alder av 27 år. Har du noen gode tips til meg angående et vondt kne?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg