Lettvint laks & turglede

Uten kjøkken er det ikke så enkelt å lage spennende matretter, men med litt kreativitet kommer man langt likevel! Speltlomper, laks, vårløk, agurk og avocado er alt du trenger for å lage skikkelig gode laksewraps. Hvis du i tillegg vil sette prikken over i’en anbefaler jeg å lage en mangosaus i tillegg, det er så utrolig godt. Det du trenger er en mango, saften av en halv lime, 1 ss sukrin gold og litt finhakket rød chili. Kjør alt sammen med en stavmikser, og server over lompene. Denne sausen er også utrolig god til kylling, og kan fint oppbevares i kjøleskap noen dager.


Jeg synes det er så gøy å lese alle kommentarene dere har lagt igjen på forrige innlegg, det gir meg virkelig inspirasjon til å bli en bedre blogger. Når jeg vet hva dere liker å lese om blir det jo mye enklere for meg å lage innlegg. Det jeg blir mest glad for er faktisk at det har kommet mange kommentarer som etterlyser mer av Guapo her på bloggen. Jeg fikk litt pepper for noen måneder siden hvor flere mente det var for mange bilder av han, så jeg har holdt litt igjen på de. Nå virker det som jeg ikke trenger det lenger, og det blir jo selvfølgelig mammahjertet superglad for! Her ser dere noen bilder fra turen vår i dag, det får holde som dages treningsøkt. Det er ikke alltid at jeg orker å trene styrke om dagene nå, men på grunn av Guapo kommer jeg meg alltid ut i frisk luft og det er så deilig!

Sub zero tights fra 2XU / ullgenser fra Kari Traa / vest fra Röhnisch (sponsede lenker)

Egentlig er jeg ikke så fornøyd med det nederste bildet, men jeg er så fornøyd med at jeg får igjen vesten min enda at jeg måtte bare legge det ved uansett. Små gleder her i livet er viktig vet dere! Håper dere alle har hatt en strålende start på uka 🙂

5 kommentarer
    1. Denne mangosausen ser så god ut så den skal lages! Ellers synes jeg at du ser mer naturlig ut på det nederste bildet og lårene dine ser slankere ut 🙂

    2. må spørre igjen hehehe hvor kjøper du det godteriet du spise sist helg som ligner på svensk godteri ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg