Ordentlig lørdagsgodt

I dag tenkte jeg egentlig å prøve meg på noen nye juleoppskrifter, men jeg orket faktisk ikke. Ikke har jeg orket å dra på trening heller – selv om jeg egentlig hadde det på agenden. Noen dager er bare sånn, for absolutt alle. Enten du er treningsblogger eller mosjonist så tror jeg alle har dager hvor motivasjonen og energien ikke er helt på topp. Da har man kanskje godt av en dag fri, for å komme sterkere tilbake dagen etter. Det er i alle fall min tankegang, og jeg har ikke et fnugg av dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort noe produktivt i hele dag. Jeg har heller ikke dårlig samvittighet for at jeg har kjøpt meg ordentlig lørdagsgodt, jeg setter alltid av en kveld i uka hvor jeg kan kose meg med akkurat det jeg vil. Så lenge kostholdet resten av uka er bra, så ser jeg absolutt ingen grunn til å nekte seg lørdagsgodt. Siden jeg prøver å være en sunn inspirasjon for dere lesere viser jeg sjeldent frem hva jeg kjøper meg disse kveldene, men det tenkte jeg å gjøre nå. Det er jo sunt å vise at det går an å unna seg litt ekstra selv om man er opptatt av helse og trening også synes jeg! Her ser dere derfor innholdet i posene med lørdagsgodt:


Hva er deres favoritter til lørdagsgodt?

8 kommentarer
    1. <3 masse kjærleik for dette innlegget, og deg generelt.
      Og forøvrig klikker jeg helt med godteri fra Exotic selv- det er _SÅ_ himla godt!

    2. Selv har jeg nettopp slukt en kebab, og skal kose meg med kokossjokolade fra freia premium som er favoritten sammen med yoghurtnøtter.
      Good helg til deg❤️

    3. Lørdagsgodt er hellig! Sjokolade er min favoritt, men jeg fikk veldig lyst på karameller når jeg så bildene – plukket alltid mest av dem når jeg var yngre husker jeg! Viktig å ha en kosedag i uka synes jeg 🙂

    4. Jeg skal nå i 1o uker holder meg unna alt som heter alkohol og snop. Det blir første gang i mitt liv. Men, har man vunnet en konkurranse, så må man bare kjøre på. Å så i jula da!!!! :p

    5. I det siste har jeg blitt helt forelsket i myke dadler fylt med (masse) peanøttsmør 😍 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med livet mitt i kveld, ettersom jeg gikk tom i går og det er søndag..
      Det er veldig viktig sm du sier å la seg selv droppe trening når formen ikke er der. De fleste trener jo fordi det gjør kroppen godt, men om man er sliten, syk eller skadet har det jo motsatt hensikt. Kanskje du kunne skrevet et innlegg om det temaet? Jeg sliter med skade nå som har holdt meg borte fra det meste av bevegelse (skadet benet, så alt som involverer å tråkke ned/bruke benet som støtte har vært utelukket) og har funnet mye styrke til å la meg selv slappe av og ikke dra strikken for langt med innleggene dine fra prolapsen. Bloggen din hjelper meg virkelig enormt mye i denne perioden!

    6. Enig Nora, og du trenger ikke å være redd for ikke å være en sunn inspirasjon selv om du er glad i smågodt. Å være usunn i ny og ne er sunt i seg selv.
      Selv spiser jeg så mye forskjellig lørdagsgodt. Favoritten er jo melkesjokolade, og den går unna! ellers elsker jeg yoghurtnøtter, men fy flate så dyre disse har blitt. andre ganger lager jeg gulerøtter med dip:) ganske varierende med andre ord!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg