Ukens første

Det er alltid like godt å komme tilbake på gymmet etter noen dager ferie synes jeg! Det merkes virkelig at kroppen har godt av det, pluss at jeg har mye overskudd etter den lille ferien til Krakow. Ettersom det er onsdag allerede og jeg kun har fått inn ei økt betyr det at jeg må henge i resten av uka, nå er det jo faktisk ikke lenge igjen til julaften!  Men selv om jeg har litt å ta igjen denne uken så ser jeg jo at dere er flinke og står på, så jeg skal nok komme sterkt tilbake innen uka er omme! Under dagens økt sto baseøvelser i fokus, for å få brukt hele kroppen. Knebøy, markløft, og pushups var blandt øvelsene jeg tok – og sistnevnte begynner faktisk å bli skikkelig tung! Så skal det jo heldigvis kjennes at man har trent også, og det kommer jeg garantert til å gjøre i morgen.

Trening i nytt favoritt-sett fra Craft, genser finner dere her og tights her. Sko fra Reebok her. (sponsede lenker)



Etter trening ventet påfyll av den beste frukta i hele verden og en Questbar. Perfekt mat i farta! Nå venter nemlig håndballkamp hvor jeg skal heie så høyt jeg bare kan. Jeg har forresten blitt intervjuet igjen angående trening og graviditet, jeg synes det er så gøy stille opp på slike ting. Forhåpentligvis får det flere gravide til å trene enda litt mer, da er målet mitt nådd. Hvis dere vil lese den er det bare å klikke på bildet under, selv elsker jeg tittelen!

Ha en super onsdag da dere!

8 kommentarer
    1. Mm… Den beste questbaren! Hvor ofte spiser du det? Er det for mye å spise hver dag dersom man ikke spiser mer kalorier enn man trenger? Setter stor pris på svar 🙂

    2. Spreka altså. Eg slutta å trene med vekter i 6 månad. Frå den perioden gjekk det mest i løping. Dritkult at du løftar og står på. Forundrar meg ikkje at du held fram til fødestua, og der ventar den største styrkeøkta av dei alle. Lykke til. Du er vakker.
      Springerinneklem

    3. Anonym, har du ikke noe pent å si, så holder man kjeft.
      Du stråler, Nora! Og jeg syntes du ser fantastisk ut! 🙂

    4. Stå på med treningen 🙂
      Har en liten prinsesse på 2 mnd, jeg trente som du hele veien til fødestuen 😛 En har så ufattelig mye igjen for det i ettertid. Kom meg raskt igjen etter fødsel og er så glad for all treningen jeg fikk til i svangerskapet 🙂 Ha en strålende dag og nyt tiden frem før lille melder sin ankomst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg