Bøy og benk

Ingenting er bedre enn ei god mandagsøkt, da synes jeg alltid at standarden for resten av uka er satt. I dag føltes alt veldig bra under treningen, og jeg kunne utfordre meg selv litt ekstra. Jeg liker å kjøre flest store øvelser, som trener mest mulig av kroppen på samme tid. Spesielt nå som jeg trener styrke tre dager i uken i stedet for fem er det viktig å få trent store deler av kroppen når jeg først er på gymmet. Økta jeg kjørte i dag så slik ut:

Overhead squat 3 x 8

Knebøy 3 x 8

Bulgarske utfall 3 x 10

Glutebridge med strikk 3 x 20

Skråbenk 3 x 8

Pushups i slynge 3 x 10

Paloffpress 3 x 8



Noen ganger er det enkle uten tvil det beste, og sånn var det med middagen her i huset i dag. Kokt brokkoli og litt cottage cheese most sammen med stavmikser, sammen med stekte grønnsaker og stekt svinekjøtt. Ferdig på femten minutter, og smaker godt. Supert alternativ i en hektisk hverdag. 


Håper dere alle har hatt en sporty start på uka! ♥

4 kommentarer
    1. Hei, har ett lite spm vedr. Kalorier som jeg håper du kan svare på. Skal iløpet av en uke ha 11200 kalorier, altså 1600 daglig. Greier ikke alltid å fylle opp kalorikvoten, og forrige uke, altså til og med igår spiste jeg ca 10000 ila uka. Kan jeg da spise 1200 ekstra uka her uten å legge på meg? Tusen takk for svar 🙂

    2. Du er flink som kom deg avgårde på trening, tilogmed gravid. Jeg orket ikke i dag, men jeg prøver igjen i morgen! Takk for inspirasjon, har fulgt bloggen din lenge og den er så bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg