Fredagskveld med god samvittighet

Fredagskveld og jeg ligger i sofaen med et ullpledd over meg etter en lang og god tur med Guapo. Med to styrkeøkter og to lange turer denne uken kan jeg si at 4/30 er gjennomført allerede, og det er jeg kjempefornøyd med! Jeg hadde mest lyst til å bare bli på sofaen fra jeg kom hjem i dag – men jeg brukte det beste trikset jeg har for å komme meg ut døra. Jeg har delt det med dere før, men en god ting kan aldri deles for mye! Jeg sier nemlig til meg selv at jeg bare skal gå i ti minutter, det er jo relativt lett å motivere seg til. Men når jeg først har kledd på meg, kommet meg ut døra og pustet inn den friske lufta er det jo så godt! Når jeg først er ute vil jeg jo bare fortsette, og i dag ble det nesten to timer ute før vi kom inn igjen. Da kan jeg virkelig ta resten av fredagskvelden på sofaen med god samvittighet!

Pannebånd og ullgenser fra Kari Traa / tights fra 2XU (sponsede lenker)

På vei hjem gikk vi innom butikken for å kjøpe en hel haug med persimon, mandaringer og klementiner – og som dere ser er det ikke bare jeg som må slikke meg litt rundt munnen av det. Guapo elsker nesten mandariner mer enn meg, så her er det kamp om godsakene. Nå ligger jeg rett ut i sofaen mens jeg prøver å finne ut hvilket kamera jeg skal kjøpe meg. Jeg har så lyst til å få skikkelig fine bilder til bloggen, men det viktigste er kanskje å ha et bra kamera til lillegutt kommer. Jeg har ikke peiling på kamera, jeg har faktisk aldri redigert et bilde eller brukt noe annet enn autofunksjonen på kameraet i hele mitt liv! Så om noen av dere har tips til et bra kamera som ikke krever så mye av personen bak blir jeg kjempeglad. Jeg skal komme meg tidlig i seng i kveld, i morgen tidlig skal jeg nemlig tidlig opp for å ha bakedag. Derfor kan dere glede dere til oppskrifter! Ha en nydelig fredag og god helg alle sammen ♥

 

3 kommentarer

Siste innlegg