Bli med på en kanonavslutning av året!

I morgen er det faktisk bare 45 dager igjen til jul – det er ikke til å tro hvor fort tiden går! Men selv om 45 dager går fort, er det likevel veldig mange dager en kan trene på. Mange dabber litt av på treningsfronten denne tiden på året, og tenker at startskuddet går i januar. Men tenk så langt du kan ha kommet i januar hvis du starter allerede nå! Derfor tenkte jeg å komme med en liten utfordring til dere alle sammen,  og startskuddet går i morgentidlig. Utfordringen går ut på å trene 30 av de 45 dagene som gjenstår frem til jul, og det tror jeg mange klarer å få til! Her telles absolutt alle former for trening med, så om du løfter vekter, løper, svømmer eller tar en powerwalk i skogen telles det som en økt. Jeg elsker slike utfordringer selv, for når jeg har sagt at jeg skal gjennomføre så må jeg jo faktisk gjøre det. Dermed er jeg pent nødt til å komme meg ut av døra selv på dager hvor det frister mest å bli på sofaen. Jeg håper mange av dere har lyst til å bli med, det er jo ekstra gøy å føle at man når et mål sammen med mange andre! Hashtag gjerne bildene deres på instagram med #30på45, så får jeg muligheten til å følge med dere også. 

Nå skal jeg komme meg til sengs, slik at jeg er full av energi og klar til å gjennomføre den første økta i morgen! Hva sier dere  – er dere med på utfordringen? 🙂 

25 kommentarer

Siste innlegg