Overkropp, husprosjekt og fastfood

Ukens andre økt ble mye bedre enn den første, og det er virkelig ingenting som slår ei god treningsøkt!  I dag sto overkropp på planen, det synes jeg er mye morsommere enn underkropp nå om dagen. Grunnen er rett og slett at jeg kan kjøre tyngre på overkropp enn underkropp, og jeg elsker jo å trene tungt! Magen kommer mer og mer i veien for hver dag som går, men likevel har jeg blitt glad i den på en måte. Spesielt i kneetucks merker jeg at det er vanskelig å dra knærne helt opp, men den svir likevel!




Ellers var det noen som ønsket å se bilder av huset vårt, og helt ærlig er det ikke så mye å vise frem akkurat nå! Vi har nemlig revet ut absolutt alt som var der, det var kanskje ikke nødvendig men for at det skal bli helt perfekt så ble det den beste løsningen. Det er skikkelig gøy å bestemme alt av rominndeling og planløsninger selv, og gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet. I mellomtiden får dere se hvor kaos det er nå, det er nemlig litt av et prosjekt! Med mye jobbing der, pluss jobb og trening er det ikke like enkelt å få tid til å lade gode og næringsrike middager hver dag. Derfor blir det fastfood litt oftere enn vanlig, men det gjør jo ingenting når vi kan kjøpe sushi! Det er så godt, og jeg tror faktisk aldri jeg kan bli lei!



Nå skal jeg dusje og komme meg til sengs, jeg trenger så utrolig mye søvn om dagen! Det er vel for å bygge overskudd til lille kommer, da antar jeg at det blir litt mindre. For alle dere der ute som ikke er gravide også så er det viktig å huske at nok søvn er kjempeviktig for treningsresultater. Så gjør gjerne som meg, kom dere i seng tidlig og lad opp til en ny dag!

15 kommentarer
    1. spiser du sushi når du er gravid? Det burde du egentlig ikke gjøre. Jeg elsker sushi selv, men holdt meg 9 mnd uten det. De prater om at du ikke skal ha i deg spekemat heller – jeg spiste det så mye jeg ville, men sushi turte jeg rett og slett ikke gjøre.. syntes ikke du skal gjøre det heller 😮

    2. Cathrine: sushi absolutt helt i orden så lenge det er laks 🙂 Så lenge jeg bare spiser laks forholder jeg meg til det leger og helsedirektoratet sier. Spekemat skal du ikke spise rått som gravid, men hvis det er stekt er det ok 🙂

    3. Åå, så spennende! 😀 Kan tenke meg det er en slitsom prosess mens man står midt opp i det hele, men det blir nok kjempebra når dere er ferdige 🙂 Du er kjempeflink å trene nå som du er gravid, og ikke minst veldig heldig som kan være såppass aktiv 🙂 Kos deg masse i denne tiden, du har så masse fint å se frem til <3

    4. Da har vi nok forskjellige meninger om det – med tanke på ormer, bakterier og frykten for dårlig mat spiste jeg verken nigiri, maki eller sashimi.
      Men er generelt veldig omdiskutert hva man skal ha i svangerskapet og ikke for så vidt.

    5. Cathrine: Hvis du valgte det så er jo det helt opp til deg 🙂 Jeg har i alle fall sjekket det nøye opp alle plasser jeg kan – så da stoler jeg på informasjonen fra fagfolk 🙂

    6. Cathrine: tror ikke du skal gi så mye råd om hva man skal spise som gravid hvis du fråtset i spekemat i ditt svangerskap….

    7. Cathrine: Synes ikke at du skal klage på at Nora spiser sushi når hun faktisk følger helsedirektoratets anbefalinger. Du selv valgte jo (som du sier selv) å kjøre på med spekeskinke hele svangerskapet ditt, selv om det er frarådet. Man trenger ikke å leke bedreviter.

    8. Jeg lekte absolutt ikke bedreviter 🙂 alle har sine do´s and dont´s i et svangerskap, de fraråder rå mat, som ikke er kokt eller stekt på grunn av bakterier og et virus man kan få i seg. Det gjelder da også sashimi. Men alt med måte, sønnen min er frisk og jeg hadde et fantastisk svangerskap :- )
      Jeg mener ikke at laksen er problemet, men at man spiser maki som man ikke har laget selv, nettopp på grunn av det jeg nevnte tidligere.

    9. Cathrine: Nei – de fraråder faktisk ikke sushilaks selv om den er rå. Så da vet du det, og slipper å spre usannheter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg